Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hvor ofte og hvor mye i syklusen tok dere hostesaft?
Love my kidz Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Aldri! Klarte det fint uten noe sånt. Men jeg hadde et par akupunkturtimer da. Mulig det var det som slo til for meg =)
Lillegullet130707 Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg tok hostesaft (Solvipect). Tok det 4 dager før el til og med eldagen. Drakk en liten slurk morgen og kveld. Overdreven bruk er ikke bra (kan gjøre sånn at spiren får problemer med å feste seg har jeg hørt). Lykke til! ;o)
Mizz-Lene Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Oppskriften er ikke hostesaft eller alle slags mulige kjerringråd. Vi prøvde ALT av råd!!!! Det tok oss 2,5 år å bli gravide, så dette kan vi. Prøv med vanlig sex du, slik blir barn til. Klemmer fra erfaren prøver... Og lykke til....
Fru Kolibri Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Jeg vil anbefale anonym å surfe på sidene til "sliterene" og til "bli gravid". Der hang jeg litt før det satt og der er det mange gode kjerringråd og legemiddel-råd på veien mot å bli gravid. Hostesaft er en av dem. Lykke til. God Jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå