Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor ofte og hvor mye i syklusen tok dere hostesaft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Aldri! Klarte det fint uten noe sånt. Men jeg hadde et par akupunkturtimer da. Mulig det var det som slo til for meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Fra mensen var ferdig til el var over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegullet130707 Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg tok hostesaft (Solvipect). Tok det 4 dager før el til og med eldagen. Drakk en liten slurk morgen og kveld. Overdreven bruk er ikke bra (kan gjøre sånn at spiren får problemer med å feste seg har jeg hørt). Lykke til! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizz-Lene Skrevet 20. desember 2006 #5 Del Skrevet 20. desember 2006 Oppskriften er ikke hostesaft eller alle slags mulige kjerringråd. Vi prøvde ALT av råd!!!! Det tok oss 2,5 år å bli gravide, så dette kan vi. Prøv med vanlig sex du, slik blir barn til. Klemmer fra erfaren prøver... Og lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Kolibri Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg vil anbefale anonym å surfe på sidene til "sliterene" og til "bli gravid". Der hang jeg litt før det satt og der er det mange gode kjerringråd og legemiddel-råd på veien mot å bli gravid. Hostesaft er en av dem. Lykke til. God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå