Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hei..Lurer på hva det kan være...det er normalt med økt utflod når en er gravid..men... Jeg har tatt en kur med et produkt som skal stabilisere der nede;) jeg har også tatt en kur canesten..Det er slik at jeg har utflod,tykkere enn vanlig og hvit men kanskje mer mot svak svak gul farge..Kan lukte litt ...men,ikke hele tiden...Er dette normalt eller hva i alledager kan det være...????
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Vanlig med økt utflod ala den typen du beskriver, lukten kan være litt urin. Om det er noe annet vil det kanskje være noe som heter bakteriel vaginose, og det lukter IKKE godt, det er vel noe sånt som skjedekatar.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Hmm...har ikke svie eller kløe..kan det være noe da????Finner en ut slikt på urinprøve eller må jeg ta en GU?
kfitjar Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har akkurat det samme selv. Slimete utflod som er gul/hvit og lukter lite. Det klør igrunnen ikke, utenom hvis det blir liggende mellom "leppene" å irritere. Jeg tror dette er temmelig vanlig, har iallefall hatt det de tre andre gangene jeg har vært gravid. Har nettopp hatt en canasten kur, men det hjalp ikke. Forrige graviditet klaget jeg til legen om dette, men fikk bare beskjed om at det var normalt. Går over ved fødsel.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå