Gå til innhold

God jul!

smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Da nærmer julen seg. Jeg drar på juleferie i morgen og gleder meg veldig til det. Det er litt rart å tenke på at dette blir siste julen alene og at neste år sitter vi med en liten gutt på julaften (gleder meg veldig mye til det!)

Håper at alle får en veldig fin julefeiring og et godt nytt år. Kos dere!!

Fortsetter under...

Annonse

HO HO HO God Jul God Jul

Ønsker dere alle en riktig flott jul og et MINNERIKT nytt år.... KOs dere masse med med mye snop og god mat.... jeg har sikkret meg masse lovehaerts itilfelle halsbrannen blir for ille. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å se dere 4.januar, men men jeg følger med når neste treff er. Så Bella du får ha masse lykke til... regner med at det er en liten krabat med neste gang jeg ser deg c",)

NYT TIDEN JENTER!

God jul!!! Nå er det bare noen få timer på jobben i morgen, så er det juleferie. Her har jeg sittet i flere timer og prøvd å få det trådløse nettverket til å funke og endelig!! (hallelujah) skjønte vi hverandre. Tenk om jeg skulle gått en hel dag uten BIM! *gisp*

Vesla mi tror visst det er opptak til Dansefeber i magen min i dag, hun har vært så propell at jeg bare har sittet og glist på jobben. Umulig å prøve å late som ingenting når den lille makrellen er så livat :-)

Ønsker alle jenter med store fine mager en flott jul, kos dere med nurkene i magen og vi i 30+ sees snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...