Gå til innhold

Redd jeg nå:( (Blødning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Da sitter jeg i situasjonen jeg håpet jeg aldri måtte gjennom.. Fant ut idag at jeg har blødd friskt blod. ikke mye, men likevel litt. Har hatt en blødning før i begynnelsen av uke 12 og snakket med legen som sa det mest sannsynlig ikke var noe å bekymre seg for i og med jeg ikke hadde ondt og fremdeles har symptomer som ømme bryster og lignende. Har hatt brunlig utflod noen dager også, som oftest etter sex, men fikk også beskjed av jordmor at dette ikke var noe å bekymre seg for. Blødningene har begge gangene kommet dagen etter sex. Kan det være det som gjør det? Eller bør jeg spørre om å få en ultralyd for å sjekke om alt står bra til? Er nå i uke 13+4 og trenger virkelig innspill..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke slått meg til ro før jeg fikk ul..... ring sykehsuet der du hører til å si du er bekymret... bedre å få sjekket det!

Lykke til:=)

Skrevet

Heia, det er ikke uvanlig å blø etter sex fordi noen av oss har ekstra skjøre slimhinner, så du kan nok ta det helt med ro:) Men er du veldig redd og usikker kan du ta en tlf til gyn på sykehuset du skal føde og be om å snakke med vakthavende der:) De vil nok antakelig berolige deg med at det er skjøre slimhinner, men det kan jo hende de tar deg inn for en sjekk. :)

Skrevet

Nå har jeg fått bestilt legetime så stikker og sjekker sånn for sikkerhets skyld:) Er nok ikke noe farlig men som førstegangs syns jeg det er best å være på den sikre siden.

Gjest 1.gangs og 30+
Skrevet

Har bare lyst til å ønske deg lykke til! Omtrent det samme skjedde meg forrige uke, heldigvis viste UL at alt var bra. Hos meg var det noe med morkaka som lå noe lavt. Dette kan også forårsake blødninger. Jeg var svært redd, men alt gikk jo bra. Håper alt er bra hos deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...