Gå til innhold

I uke 18 og fremdeles kjempekvalm!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heei!! Har det akkurat som deg!! er i uke 19, føler meg heelt forferdelig. Hele jula har jeg liggi rett ut. Jeg kaster ikke opp, men har nesten lyst til det, kvalmen er så intens.. hehe.. Men lykke til videre til både deg og meg!! Det må da snart gå over =)

Jeg er i uke 17 no, litt bedre, men kan trygt si at denne jula har blitt feira på alternativt vis:) Jeg har prøvd alt, forskjellige tab fra lege, ingefærprodukter,ingerfærte av rota,utallige besøk hos akupunktur,seaband osv. Det som jeg har funnet ut er at vann med 2 skiver sitron "hjelper". Eple er heller ikke domt, når du er lei av det prøv appelsin.MASSE søvn. Tror noen av oss bare er sånn, ingenting hjelper. Å en ting til, prøv å kom deg ut i lag m folk, gå en tur, er helt grusomt egentli, men sammtidi så hjelper det litt.

Lykke til:)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei.

Går i uka 27 og er fremdeles kvalm. Det er tredje svangerskap på rad at det har vært slik. Er litt bedre enn det jeg var (kan sitte her foran PC'n litt), kunne ikke snu hodet før jeg spydde tidligere. Tar Afipran mot kvalme og det hjelper, men jeg må ta det med ro og ha lite/ingen aktivitet rundt meg (ikke lett med 2 småbarn- som heldigvis har barnehageplass). Ble sykemeldt først i uke 6. Som deg må jeg spise konstant for å hølde unna kvalmen. Eneste jeg kan drikke er is vann med sitron. Brekker meg av å pusse tennene og er fremdeles meget var for visse lukter. Det er kjedelig, men det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...