Gå til innhold

Flere som ikke har fått barnetryd?noen som har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk at det blir noe klatt med barnetrygda denne månen. Har enda ikke fått barnetrygt si jeg fødte i begynnelsen av september:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart.. Det står på NAV sine sider at det skulle komme 20.12. Jeg fikk i går. Ville ringt og hørt, jeg...

Skrevet

Hei, når jeg fødte i april fikk jeg den ikke før i juli, men vet at mange medlder fra på egenhånd atde har født og da går det raskere! Jeg meldte ikke ifra.

Skrevet

Jeg har verdens dårligste tastatur!

Skrevet

Da skulle du ha fått etterbetalt for oktober i november(dvs dobbelt) og vanlig i desember. Får man for mnd barnet blir født nå? Før fikk man fra mnd etter og den ble utbetalt i mitt tilfelle i mai da jeg fødte i mars...

Ring og purr på de.

Skrevet

Barnetrygden kommer med bare få unntak helt av seg selv, etter at NAV får oppdatering fra folkeregisteret om den nyfødte. Hvor raskt dette går avhenger nok litt av hvor raskt sykehus melder inn fødselen, men normalen skal visstnok være at utbetaling kommer andre måned etter fødselen - og da naturligvis med etterbetaling for en måned.

Her er forresten en link til NAVs info side om barnetrygd - http://www.nav.no/page?id=264

Skrevet

Her i oslo som vi bor Alna bydel kom det brev bare 2 uker etter fødselen ang. barnetrygden. De ville da ha kontonr. som den skulle inn på. Fikk de ved første utbetalingen som jeg hadde krav på.

Ser her at det er STOR forskjell på behandlingstiden på¨trygdekontorene rundt omkring så hadde jeg vært deg hadde jeg ringt trygdekontoret og forhørt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...