♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei hei.. Beklager at jeg har vært så stille i det siste. Har vært så mye å gjøre og jeg har vært så sliten. Jeg er også 8+0, for husker jeg ikke helt feil har vi termin samme dag?? 4. august? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. desember 2006 *Push* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 hehe det går bra vet du;) har termin 2 august jeg, men er ikke lang unna det da;) går bra med deg om dagen?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 har du msn forresten?? hvis du vil kunne vi jo ha chatta litt der;) min er iallefall [email protected] om du vil;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. desember 2006 Alt er bra, bortsett fra veldig dårlig matlyst og veldig mye trett.. :-) Alt bra med deg og? Min er [email protected] (veldig harry mailadr, skyldes dilla på kanin i min yngre ungdom, hehe).. Kan godt snakke litt sammen der, litt lettere :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. desember 2006 #6 Del Skrevet 21. desember 2006 jada alt bra her;) Også mye trett, og veldig kvalm... men men;) da har jeg lagt deg til lista mi;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2006 Så bra.. Da snakkes vi en dag :-) Nå er det like før jeg stryker med, så syyyyykt mye å gjøre på jobben... Huff.. Har masse å gjøre når jeg komme rhjem også, vil egentlig bare sove jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå