Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 junior her i hust har ikke antydning til krabbing engang han er nå 10.mnd går litt rundt i sirkler da, er heller ikke såå glad i og ligge på magen.. lurte på om det var flere sene krabbere her? 1 man krabba jo på dagen han ble 6mnd, og gikk alene når han var 11.mnd men junior er vist laaaangt etter..hihi
**** minsten min ***** Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 MIn har akkurat begunt å krabbe ordentlig nå, er 10mnd i dag :-)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Min lille krabbat begynnte å krabbe like etter han var blitt 8 mnd. Så han var vel egentlig litt tidlig ute i og med at han er for tidlig født.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Ålte seg overalt ca 7 mnd gammel og krabbet ca 8 mnd. Nå er det raserfart på han, særlig om jeg sier "nå kommer jeg og tar deg!!", hehe
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Min første krabbet vel da hun var 8mndr og lillegutt nå da han var 6. Hørte gjennomsnittet var ca 9mndr, men vet ikke om det er sant. Noen hopper jo over å krabbe også...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Lillepia mi er snart 8 mnder,og krabber ikke. Dvs hun går i ring,bakover,til side...men IKKE fremover! Nå de siste dagene har hun begynt å dra seg fremover med hendene,så håper hun klarer det snart. Hun blir da så sint når hun vil fram,men ikke kommer seg... Kan jeg gjøre noe for å "gi henne en dytt" i riktig retning? Eller må hun finne det ut selv?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Min begynte også med bakover og i ring først, tok ikke lang tid før det gikk i riktig retning
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Hun begynte å gå i ring når ho var 5-6 mnder,så hun fortjener vel å få det til snart;o) Syns jo så synd i henne når hun strekker seg så lang hun er etter en leke,så ender det opp med at den drar enda lengre fra henne,fordi at hun går bakover... Skal ikke være enkelt:) Men på den andre siden,like greit å vente til over jul,nå vet jeg ihvertfall sånn ca.hvor jeg har henne;o)
Beama Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Min er også 10 mnd.. og hun krabber ikke heller.. men åler seg bortover gulvet på magen. Og den siste uken har hun begynt å dra seg fram når hun sitter på rumpen... så tror ikke hun kommer til å krabbe heller med det første... går nok først..
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Min er like gammel som din og like treg i krabbingen Det kommer vel...kanskje..Det er ikke alle barn som krabber heller.. Begynner å tro at min gutt er blandt dem.
Gemini77 Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Ja, min er ikke engang 10 mnd og han har krabbet i ca 3,5 mnd nå.. og reiser seg opp til alt og går rundt border etc. Slitsomt..
R1972 Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Junior har akkurat blitt 10mnd og har krabba en god stund, nå er det bare opp å stå og gå rundt bordene som er morro. Men på kontrollen for to uker siden var det bare 2 av 5 som krabba og sto så jeg tror ikke poden din er spesielt seint ute.
Mamma til tre Skrevet 20. desember 2006 #13 Skrevet 20. desember 2006 Gutten min på 10 måneder krabber heller ikkje. han har god tid, og det er heilt greit Han blir tidsnok så rask at vi må passe endå meir på kor han beveger seg hen. No åler han seg rundt om kring, og fra eit rom til eit anna. Nokre gonger løfter han kroppen opp i krabbestilling, før han legge seg ned igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå