Gå til innhold

Blødning!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 11+1 og blør, er friskt blod, har ikke spesiellt vondt. Hva kan dette være? Trenger sårt noen råd orker ikke tanken på å miste nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikkert blødning fra livmorhalsen.. har du vert spesielt aktiv i det siste?

eller løftet tung?

Er det masse eller bare litt når du tørker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal legge deg på sofaen å slappe helt av.. ring legevakten hvis du får vondt.. men de kommer sikkert til å beordre full hvile og at du ringer legen i morgen.. :) er sikkert ingenting siden du ikke har smerter.. har selv blødd litt og det her ikke vert farlig... Krysser fingrene for deg.. :) det er sikkert ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komme på ul istad. Fosteret beveget seg og alt så bra ut, takk og pris! Legen mente jeg var 11+4 jeg mener jeg er kortere, men bare fint det.

Takk for noen beroligende ord før idag, det hjalp. Legen sa at det var pga morkaken som visstnok skal bevege seg at det kom blødning. Dette er visst normalt, man skal bare slappe av som du sa.

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man begynne og blø om man løfter tungt?? Jeg løfter hele dagen på jobben min siden jeg er assistent til en gutt med CP så består dagen min med mye løft. Han veier bare 25 kg ca da. Jeg har hatt bøldning. Ikke det at jeg sier at det ER årsaken men greit og vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan få blødning av å løfte tungt ja. Legen spurte meg om jeg hadde gjort det. Hvis du blør bør du ta en pause fra løftingen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...