Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Er det noen som vet om visst sambo snuser, og det har noe å si på kvaliteten? Er så drittlei nå! Sambo snuser ganske mye. Vet at røyk kan ha litt å si, men det er kun snus. Han skal inn til ny prøve i januar, så da får vi se om kvaliteten har blitt bedre.....
*mary had a little lamb Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hei, mannen min snuser også masse. Og prøvene hans var ikke bra. DVS han hadde mye celler og høy konsentrasjon, men hadde dårlig motilitet. De orker ikke å bevege så mye på seg... Jeg har lest flere svenske rapporter hvor det hevdes at snus nettopp kan være en årska til dette. Det er visst nikotinet som nedsetter fruktbarheten, og i 1 stk pris er det 7 ganger så mye nikotin som i en sigarett... Mannen min har nå trappet ned veldig den siste mnd, så får vi se om det gjør utslag på neste prøve... "Manliga snusare producerar dessutom färre och mindre livsdugliga spermier än icke-snusande ....Deras spermier blir mindre rörliga."
Sunniva78 har to små Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Mannen min snuser også, prøvene hans har alltid vært fine! Han klarte dessuten å befrukte 19 av 20 egg ved IVF, så der var det ikke noe galt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå