Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hvor lenge testet dere positivt etter en SA/MA? Jeg hadde en MA for tre uker siden og tok en test for noen dager siden for å se om den fremdeles var positiv og det var den. Vi begynte å prøve igjen med en gang og siden den er positiv nå, så vil jo den kanskje gi utslag på en falsk positiv test.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Æ hadde en SA den 25.nov. Og vi bynte prøve igjen med en gang. Testa ikkje me en gang etterpå, men testa for ei lita uka siden. Og da va den negativ. Hormonet sitt nok i kroppen i noen dager kan æ tenke mæ, men ikkje så kjempelenge.........sef kun gjetting, men.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg fikk beskjed av jordmor at en test kunne vise positiv i inntil tre måneder etter en abort. Jeg vet ikke om det har noe å si hvor langt en er på vei eller ikke. Jeg hadde en MA 28. november og testet positivt for noen dager siden. Jeg håper jo at jeg er gravid igjen, men vet jo ikke helt sikkert da siden den kan være falsk positiv..Jeg får vel bestille en time hos legen etter nyttår om jeg ikke har sett noe til mensen før det. Har IKM på 2. juledag
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde MA i uke 12 men fosteret hadde vært dødt fra uke 8. Jeg testet positivt dagen jeg skulle til utskrapning, 3 dager etter var testen mye svakere og helt negativ etter 7 dager. Men det har nok noe med hvor langt på vei man har kommet, i mitt tilfelle hadde fosteret vært dødt så lenge at HCG antageligvis var på vei ned allerede. Nå har det gått 7 mnd og jeg er fortsatt ikke gravid
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde tidlig UL pga av en tvilling SA to uker tidligere. Da var jeg i uke 9, men fosteret døde i uke 8. Kanskje HCG nivået hadde begynt å synke da? Jeg tør liksom ikke håpe på at jeg er gravid igjen allerede fordi jeg er redd for å bli så skuffet. Jeg krysser fingrene for at du også blir gravid igjen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå