sept07+okt12 Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Mandag skulle jeg hatt eggeløsning og i følge pernille.info skal da livmortappen være høyt oppe og myk, mens min var langt nede og hard, og det var vondt og ha sex... Kan moen forklare meg hva som skjer med min merkelige kropp????... var litt vont i går også men vi fikk i alle fall til og ha sex...
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Jeg la inn et innlegg om dette i går, men fikk ikke noe svar. Jeg har kommet litt lenger enn deg i syklus, 3 dager igjen til IKM(max) Prøvde å ha sex på mandag, men fikk så vondt at vi måtte slutte(sånn oppe til venstre der det har murret den siste 1.5 uken. Hadde vondt hele natten hver gang jeg prøvde å snu meg i sengen. Jeg har ikke kjent på tappen, men har hatt skikkelig vondt ved el før, tror det kommer av at den er hoven?? Noen andre som vet?
sept07+okt12 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 For når vi har sex så kjennes det ut som han når "bunnen" og han har jo da bare halve kanonen inni... men godt og hvite at det ikke bare er meg..
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 vi har hatt det sånn et par ganger, har bare måttet bite tennene sammen og be han komme fort, for det gjør så vondt... Jeg har en vridd eggleder som gjør det ekstra vondt de gangene egget kommer fra den, mulig det er det som er grunnen i mitt tilfelle? Alle er forskjellige, så aner egentlig ikke! Jeg er også glad for at jeg ikke er alene om det! :-)
Miraculix Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Vet dere hva; når jeg var gravid så kunne jeg ikke ha sex fordi det var vondt. Det var så sinnsykt vondt også, som å fa "slag" der nede på en måte. Vet ikke om det var noe galt da, for det endte i en MA, men er ikke sikkert det har noen sammenheng....
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Huff, det var jo ikke bra. Snakket med søsteren min i går(har tre jenter) og hun klarte ikke ha sex i noen av svangerskapene fordi det var så vondt når han kom for langt inn....så det kan tydeligvis gå bra også ;-)
sept07+okt12 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2006 Svar alle som har noe og si alt hjelper;)
sept07+okt12 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2006 Noddy78 hvordan hvet du at du har en vridd eggstokk, har du vært til utredning?
Miraculix Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Uff, fikk nesten dårlig samvittighet nå jeg, var ikke meningen å skremme eller noe sånt altså!!! Tror ikke det hadde noen sammenheng det med ma, men rene tilfeldigheter!! Men det virker jo som det er ett graviditetssymtom da..? Jeg har aldri opplevd det utenom graviditet iallefall!!!!
sept07+okt12 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2006 Ikke få dårlig samvittighet du, det går fint har vært igjenom 2 ma på et år så jeg hvet at sjangsen er der... det er bedre og snakke om det enn og late som at det ikke kan skje..
Miraculix Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Det er sant, stakkar; jeg har hatt en, men det var virkelig en for mye. Aldri opplevd noe verre i hele mitt liv :-( Syntes det var forferdelig trist. Men kan ikke sette det i sammenheng med det at det gjorde vondt å ha sex, mener jeg. Er ikke sikkert det hadde noenting med hverandre å gjøre, man vet jo nesten aldri hvorfor det skjer..!
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Nei huff§ Ikke tenk på det! Jeg fikk vite det av gynekologen min første gang jeg var til undersøkelse, husker ikke hvordan hun fant det ut, men hun spurte om det gjorde vondt annen hver gang og da jeg bekreftet sa hun at det var grunnen... Oi nå er jeg ferdig på jobb! Snakkes mer imorgen! enda en dag nærmere ikm! Ha en fin kveld alle sammen! ;-)
Katrinemarie Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Dette lurer jeg også på. Jeg hadde EL for noen dager siden, og da jeg og min sambo hadde sex gjorde det veldig vondt når han var "langt inne" som om han traff livmorveggen eller noe. Dagen etter var det ikke så vondt, bare bittelitt. Er det tegn på EL, større sannsylighet for å bli gravid eller? Jeg har nemlig ikke opplevd det før i forbindelse med EL.. Håper noen har et "fasitsvar"!
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har opplevd det et par ganger ifbm el, men andre ganger ikke, så tror ikke det er noe fasitsvar på akkurat det her. Alle er forskjellige også kommer det an på en selv også fra mnd til mnd. Jeg hadde så vondt her ca 1 1/2 uke etter el at jeg måtte be mannen min slutte, hadde vondt hele natten...håper det sitter en spire nå! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå