Gå til innhold

Positiv test etter SA/MA

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde utskraping ja. men jeg tør liksom ikke håpe på at jeg er blitt gravid igjen så fort. Ifølge vanlig syklus er jeg på overtid nå i og med at det er over fire uker siden jeg hadde MA med utskraping. Men jeg vet ikke om den kommer som normalt eller om den kan være forsinket pga det. Tenkte jeg skulle ta en ny test nå, og se om den er positiv enda. Jeg må vel komme meg til legen etter nyttår om jeg fremdeles ikke har fått mensen. Vet dere om legen kan påvise graviditet med en gang med en blodprøve, eller må hun ta flere prøver med noen dagers mellomrom for å se om hcg nivået stiger?

• 2 uker senere...

Jeg fikk negativ test under to uker etter utskrapningen. Det var på en måte en lettelse at det ikke satt igjen hormoner. Nå venter jeg på å få mensen igjen. Legen på sykehuset ba meg bruke prevensjon fram til mensen kom tilbake, men han sa at det ikke var noen grunn til å vente lenger enn det. Vi var slurvete med prevensjon rett etter blødningene var stoppet, men nå venter vi til mensen er tilbake. (det er 5 uker siden SA nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...