Gå til innhold

Kikhoste

Smurfemamma *1rosa+2blå*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er farlig å få i svangerskapet, mange barn i venneflokken til datteren min har fått det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke de fleste vaksinerte mot dette da? Mener jeg hat tatt en vaksine mot det en eller annen gang i løpet av grunnskolen..

Skrevet

Hei..jo de fleste vaksineres i første leveår men vaksinen varer bare til barna begynner i grunnskolen..ergo hvis ikke man har bedt om å bli vaksinert på nytt er man ikke immun lengre..kikhoste er bare farlig hos barn under 2 år og det er disse de vil beskytte gjennom vaksinen..finner ingen informasjon om kikhoste i svangerskapet..

Skrevet

Hei

Jeg hadde dette i forrige svangerskap. Det var heeeelt forferdelig. Er også vaksinert men fikk det allikevell. Barnet ble født til normal tid, og jenta var frisk. Selv var jeg dårlig i seks uker

Skrevet

Ok det var godt å høre..at ungen var frisk mener jeg.

Hvor langt hadde du kommet da du fikk det?

Skrevet

Jeg var fem måneder på vei ca. .....Fikk medisin også. Uff det var fælt... men ungen var helt frisk heldigvis

Skrevet

Like langt som jeg er nå..tror jeg skal be om blodprøve hos legen imorgen,bare for å være sikker.Jeg passet 2 åringen som har fått det på lørdag(hun er ikke vaksinert)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...