Gå til innhold

Åååhhh *sukke*

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne inn hit til dere igjen.

*vil at spiren min skal sitte og bli snart*

Har ikm om 7 dager, og våknet med skikkelig kvalme i dag (som ikke gir seg) har blødende tannkjøtt og småømme bryster

x fingrene ja ;)

Kan ikke dere sende over litt babystøv?

Kanskje det hadde hjulpet litt he he

Kos dere masse med spirer, familier og mannfolk i jula alle sammen

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sender masse babystøv..!! *************************~~~~~~~~~~~~~~~~********************************~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*******************************************************~~~~~~~~~~~~*******************~~~~~~~~~~~~~~~~~~********************

lykke til, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fått en sprøyte turbotrollet :)

og hvis jeg får en positiv test igjen blir det en tidlig i uke 5 og en tidlig i uke 6.

så hjelp får jeg iallefall :) :) :)

hollow3: tuuusen takk for alt babystøvet *suuuger det til meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uendelig masse babystøv til både Lioevr og Turbotrollet!!!!!!!!!!!!

Dere fortjener begge to at spiren sitter snart!!!!!!

Og så Dollypopp også - hun er god hun! ;o)

Lykke til jenter og kom inn hit til meg snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender litt babystøv til deg jeg også....

Håper du kommer hit i romjulen..

Juleklem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi ser deg her om 7 dager************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra at du har fått hjelp nå!

Har ikke fått fulgt med på deg i det siste, har vært komplett utslitt og haugevis med ting å gjøre før jul! Hva fant de på utredning da?

Krysser fingra for det er din tur NÅ, du får nå haugevis med babystøv av meg! Virker jo som at du er superfruktbar, mangler bare at spira blir der inne! Litt skjelven på dine vegne!

Hvor lenge er det siden EL da? Jeg fikk ganske kraftig utslag på EL-test 7 dager etter EL, men hadde da festeblødning tidlig 5 dager etter EL!

God Jul -klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAAASSSSSEEEEE babystøv ************************¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤**************¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************håpe det hjelper*******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia mar79 :)

jeg er nå 10 dpo, har fortsatt høy temp, med en ekstra liten stigning i dag :)

Jeg er ikke ferdig med utredning, men legen min kom frem til noen hormonsprøyter han var nesten helt sikker på at sykehuset kom til å gi meg når de var ferdige med utredningen i mars en gang. he he

han gikk litt omvei, og ordnet så jeg får dem av han :)

fortsetter utredningen som planlagt frem til en eventuell graviditet går bra da :)

jeg er helt utafor om dagen også. begynte av alle ting å grine på jobben i dag fordi jeg var så sliten og unga ikke ville høre på meg. he he

*ser jo etter alle mulige tegn nå*

Hvordan er formen osv da? høres ikke helt bra ut, men du har jo spiren din :) :) :)

god jul til deg og dine :)

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...