anonym :-) Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har erfaring med at testen var negativ etter 10 min og positiv en god stund etterpå? Den skal jo leses av inen 10 min, er derfor usikker. Kan jeg likevel være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3barns mamma* Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 du bør ikke lese av etter ti min men jeg ville tatt en ny test om et par dager.. kan jo være du er gravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Du bør nok ta en ny test! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 hei.. Har hørt om ei jente som var å tok gravitest hos legen en gang, og den viste negativ. Og ho jenta dro hjem, og den testen hadde visst ligget på benken hos legen og de ringte etterpå og fortalte at den plutselig ble positiv etter lang stund, men d viste seg at ho hadde blitt gravid utenfor livmora. Ikke for å skremme deg altså-d r sikkert ikke d som har skjedd med deg! Men prøv en ny test om noen dager..Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath26 Skrevet 20. desember 2006 #5 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg gjorde det samme, det vistes ingen ting etter 10 min, og jeg kastet testen, men gikk tilbake å sjekket en stund etter dette og da var det en strek der. Dermed tok jeg en test til, men den var heller ikke positiv. Så jeg var ikke gravid. Men mnd etter satt spira da:) håper ikke dette er tilfellet for deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, de kan forandre seg. Det er derfor man ikke skal lese av senere enn 10 min etter at testen er tatt! Etter det kan de ikke stoles på, dessverre. Ta en ny test, på morgenurin! Og husk at man av og til må vente til ei stund etter IKM før en får pos. test! Lykke til! (Sender litt babystøv for sikkerhets skyld!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kummin&Lillesel Skrevet 20. desember 2006 #7 Del Skrevet 20. desember 2006 I de testene jeg har tatt, så står det klart og tydelig, at testene skal leses av i et visst tidsrom, for etter det kan det forandre seg til falsk positiv. Så, en test som viser positiv en halv time etter at den ble tatt (men negativ i perioden du skulle avlese den) er negativ.. Positive tester derimot, de kan vise positivt i flere uker etterpå. Min ene positive test viste positivt i tre uker før kjæresten tok seg sammen og kasta beviset på at spiren finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #8 Del Skrevet 20. desember 2006 hvorfor skriver du sånt anonym? det er jo bare dårlg gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå