Gå til innhold

Noen her som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodpølse er jo kokt, så hvis du virkelig har lyst på kan jeg ikke se hvorfor ikke? I tillegg steker du den vel eller noe? Kald blodpølse...BRR! Hver sin lyst:)

Skrevet

Pølse med stivnet/behandlet blod som kuttes i skiver og stekes. Spises gjerne med sukker på. Smaker... Vet ikke helt.. Blir som å forklare hva brunost smaker. Det smaker liksom ikke som noe annet. Smaker blodpølse.

Skrevet

åh..blodpølse som er stekt med sukker på..og poteter..nammi :-)

Skrevet

Endelig noen som liker blodpølse her inne!!

Men jeg foretrekker den ustekt med smør og sirup...

nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam........

Skrevet

Ustekt??? Seriøst? :S

Skrevet

JA, NAM NAM...

Det er godt!!!!

Tør ikke spise det nå, før jeg har hørt med jordmor i morgen om jeg kan spise den slik nå?!

Så sitter her med vann i munnen å drømmer om å hive innpå......

Skrevet

Urgh.. Hehe :o) velbekomme!

Håper du får spise den slik du ønsker da, vet jo hvordan det er å ha sinnsykt cravings etter noe. Men, er nesten sikker på at du blir nødt til å steke da... Blir jo noe annet for oss gravide med de bakteriene. Er det virkelig helt feil for deg å steke dem først?

Skrevet

Har aldri smakt stekt blodpølse jeg:)

Har alltid spist den ustekt.

Det er slik "tradisjonen" er hjemme hos oss...

Men jeg tror nok også at jeg blir nødt til å steke den for å kunne kose meg med det nå i jula!

Skrevet

Å? Seriøst? Hehe... Gud, folk er så forskjellige!

Da skjønner jeg jo at du vil ha den ustekt, når du ikke har smakt annet. Men, prøv å steke noen skiver og se om du liker det da- det kan jo ikke være så stor forskjell egentlig. Også er det jo deilig med varmmat :o)

Jeg er egentlig veldig, veldig feig på mat, men liker faktisk stekt blodpølse. Prøv!! Kanskje det demper suget littegrann ;o)

Skrevet

Det smaker sikkert noe det samme ja.

Så da ble det stekt blodpølse til kvelds:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...