Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Kan jeg spise blodpølse????? Fikk så lyst på!!!!!!
SpongeBob Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Blodpølse er jo kokt, så hvis du virkelig har lyst på kan jeg ikke se hvorfor ikke? I tillegg steker du den vel eller noe? Kald blodpølse...BRR! Hver sin lyst:)
Teri & lille krabbe Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Pølse med stivnet/behandlet blod som kuttes i skiver og stekes. Spises gjerne med sukker på. Smaker... Vet ikke helt.. Blir som å forklare hva brunost smaker. Det smaker liksom ikke som noe annet. Smaker blodpølse.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 åh..blodpølse som er stekt med sukker på..og poteter..nammi :-)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Endelig noen som liker blodpølse her inne!! Men jeg foretrekker den ustekt med smør og sirup... nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam........
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 JA, NAM NAM... Det er godt!!!! Tør ikke spise det nå, før jeg har hørt med jordmor i morgen om jeg kan spise den slik nå?! Så sitter her med vann i munnen å drømmer om å hive innpå......
Teri & lille krabbe Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Urgh.. Hehe ) velbekomme! Håper du får spise den slik du ønsker da, vet jo hvordan det er å ha sinnsykt cravings etter noe. Men, er nesten sikker på at du blir nødt til å steke da... Blir jo noe annet for oss gravide med de bakteriene. Er det virkelig helt feil for deg å steke dem først?
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 Har aldri smakt stekt blodpølse jeg:) Har alltid spist den ustekt. Det er slik "tradisjonen" er hjemme hos oss... Men jeg tror nok også at jeg blir nødt til å steke den for å kunne kose meg med det nå i jula!
Teri & lille krabbe Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Å? Seriøst? Hehe... Gud, folk er så forskjellige! Da skjønner jeg jo at du vil ha den ustekt, når du ikke har smakt annet. Men, prøv å steke noen skiver og se om du liker det da- det kan jo ikke være så stor forskjell egentlig. Også er det jo deilig med varmmat ) Jeg er egentlig veldig, veldig feig på mat, men liker faktisk stekt blodpølse. Prøv!! Kanskje det demper suget littegrann ;o)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #12 Skrevet 21. desember 2006 Det smaker sikkert noe det samme ja. Så da ble det stekt blodpølse til kvelds:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå