#Glad mamma til2# Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Har hvert hos legen i dag hvor han tok noen rutine undersøkelser. Da han lyttet på meg hørte han en bi lyd på hjertet sa han.Han sa det kunne komme av svangerskapet.Flere som har hørt om det eller har det? Ble litt nervøs jeg da,han sa det ikke var farlig,men det blir jo til at jeg tenker på det da. Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath26 Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 bi lyd på hjertet er veldig vanlig, jeg har hatt det da jeg var liten og det har kommet tilbake i voksen alder. Så lenge legen har sjekket det og han sier det er i orden, er det ikke farlig i det hele tatt. Men forstår jo hvorfor du blir litt engstelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Glad mamma til2# Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for raskt svar.Det var jo litt betryggende å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå