Gå til innhold

Uff! (ikke et syte innlegg) =o)

Anbefalte innlegg

Nei dette er ikke et syte innlegg, men et par spm...

Hva er den lengste blødningen du har hatt??(hvor lenge har tanta vært hos deg)

Her har hun nå vært på besøk i 11 dager i strekk... blir gal..Kan dra nå synes jeg..=o)

Kan noen forklare meg litt om spotting?

Har hatt en blødning i 9 dager, men har ikke fylt opp en tampong men det er såpass at jeg må bruke det...Dette var uten noe form for smerter..

Nå har jeg foss blødd i 3 dager... Med smerter innimellom

Noen som kan svare??????

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7518664-uff-ikke-et-syte-innlegg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde faktisk mensen i 2 mnd i strekk jeg!!! Noen dager med masse blod, noen dager med lite blod....ble forrferdelig sliten av det!!!

Men "heldigvis" fant legen ut at jeg hadde pcos så hun satte med på medisin, og siden har syklusen vært noenlunde normal...

Har aldri hatt mensen i mer enn 3 dager jeg, så vet ikke noe om dette,

men jeg føler virkelig med deg!

synes selv det er en plage uten like å ha tanta på besøk denne korte tiden. he he

men det er jo ikke lenge siden du sluttet på pillen lille venn. det kan jo absolutt ha en sammenheng.

*tenker på de*

Turbotrollet: snart tom for blod... hehehe...Har hatt mensen 5-7 dager før... så jeg vet ikke... Kanskje kroppen ordner opp...=o)

Kobra: Har hatt en sånn 2-3 mnd blødning før og da fikk jeg piller for å stoppe dette... Men tok ikke noen prøver eller UL for å finne ut om jeg har pcos eller noe annet...Men sist jeg hadde sånn blødning så ble jeg gravid...

Vi har hatt sex men med beskyttelse... Så gravid er jeg nå ikke...

Vel får bare se det ann, hvis det forsetter så må jeg nok ta en tur til legen...

Hehe mmorsmot egentlig... for akkurat 4 år siden nå så måtte jeg stoppe å ta pillene pga uregelsmessig blødning midt i syklusen...

Kanskje et tegn..hihi...

ja, vil tro at det er pillene som holder på her...Kroppen som rensker opp sikkert... Men synes da at det var vel lenge da...

Nei, jeg får bare vente å se, stopper det ikke etter nytt år så ringer jeg legen min og får meg en time...

Annonse

jeg blødde tre uker i strekk i sommer.... havna på gyn på ahus, fordi jeg blødde MYE, og der fant de ut at den ene eggstokken var dobbel så stor som den skulle...De var ikke sikre på om det er derfor jeg blødde da men...

Uansett, hvis du fortsetter sånn, bør du kanskje ringe legen... bedre å ringe en gang for mye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...