Linchen Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Du verden, det var da også noe å få lyst på...he he he Selv strekker jeg meg til rundstykker med litt smøreost i dag - veeeeeldig uvel, ja...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Å ja!!!!! Tykkskive blodpøle med smør og sirup.....MMMMMMMM.......
9nah Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 vet - for å være helt ærlig- ikke helt hva blodpølse er... men er det 'ferskt' blod, så kan du ikke spise det nei. blir jo samme som rått kjøtt..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Men det blir vel stekt??? Så da er det vel greit... jeg hadde spist det var jeg deg...
9nah Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 hvis det er stekt (gjennomstekt) er det jo ikke noe problem i det hele tatt...?
snartmammapåny Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 D skal ikke være noe farlig i det. Innholder mye jern, div vitaminer og antioksidanter og så er bra for kroppen din og babyen:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Spurte jordmor om jeg kunne spise blodpølse, samt snakket med legen min om det...og begge så at blodpølse var en av de få tingene man ikke burde spise. (uansett om man steker den godt) Så, desverre...jeg hadde ikke tort å spise det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå