Gå til innhold

Endelig var det min tur til...

Anbefalte innlegg

ultralyd. Og vi gledet oss masse. Vi var på Kongsvinger sykehus, der jeg skal føde. Vi fikk se vanlig ultralyd og 4D. Det var helt fantastisk å se. Vi fikk se vårt lille nurk som strekte armene over hode og gapte 2 ganger.

Også var det denne terminen da. Den ble flyttet litt på. Fra 26/28.05.07 til 02.06.07, Men jeg håper jeg kan være her alikevel. Håper jeg får en ny time, for jeg er så usikker på om det var riktig å flytte den. Jeg fant ut så veldig tidlig at jeg var gravid pgs korte mens perioder så da ville jeg omtrent akkurat blitt gravid når det slo ut, så jeg satser fortsatt på 26 mai.

Også må jeg jo si at det blir en liten jente. :) Vår lille prinsesse. Ellers sto alt bra til, og hun hadde det bra. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7518578-endelig-var-det-min-tur-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ei lita tulle! :o)

Jeg skal på ul på fredag, og er veldig spent på om jeg får beholde plassen min her i mai klubben! Har termin 27-31 mai, så det kan lett bli juni! Jeg vet akkurat når jeg ble gravid jeg også, men de flytter som regel alltid litt på terminen uansett! :o)

Så spennende. Masse lykke til på fredag. La oss høre hvordan det gikk da :) Om du får være her. Jeg blir her litt til jeg. I håp om at legene hører på meg og setter meg tilbake :) For jeg vet når jeg ble gavid, og jeg fikk positivt så tidlig at jeg ikke helt skjønner at de skal sette meg frem. Men men.

Gratulerer så mye med en fin ultralydopplevelse! 4D er det film? Har ikke helt skjønt hva som er forskjell på 3D og 4D...

Så klart du kan bli i mai-klubben! Termindato har jo uansett 14 dagers slingringsmonn begge veier, og så er det jo tross alt bare en "dato". Og, nå har du jo vært her så lenge, at vi her inne har blitt "kjent" med deg :-).

Jeg har forstått det slik at legene hører på oss, dersom vi vet for sikkert når befruktning skjedde, og således påvirker dette endelig termindato. Jeg hadde sen EL (dag 25), og legen hadde ikke noe problem med å sette termin ut fra dette, men så ble den jo også bekreftet på UL (ble da bare flyttet en dag). Dersom du er sikker i din sak, så ville jeg hørt med legen neste gang. Permisjonsstart avhenger jo av termindatoen.

Kos deg masse med prinsessen i magen!

Jeg vet ikke forskjell på 3D og 4D jeg heller. Men det var ikke film. Det var som en vanlig ultralyd, men det var mye bedre bilder. Jeg spurte mannen min hva 4D var for noe. Han var ikke helt sikker, annet enn at det var et steg videre enn 3D.

Uansett så var det helt utrolig. Takk til deg Coscos. Koselig å høre at det ikke gjør noe om jeg er her. Han som hadde ultralyden satte ikke den nye datoen på kortet, men ga meg et skriv i tillegg. Så jeg vet ikke.

Kongsvinger var et kjempe fint sykehus. Veldig stille og rolig.

Annonse

Så gøy å høre at du var fornøyd med ultralyden :) og at alt stod bra til med den lille jenta :)

jeg var også på ultralyd på tirsdag, men fikk ikke sett 4D .. fikk egentlig ikke sett så mye pga måten babyen lå på .. ei heller hvilket kjønn det var (noe som var synd!) .. men fikk ny ul i uke 30 så får vente spent :)

Så dumt da. Det var ikke noe problem med vår lille prinsesse. For hun "hoppet" rundt. Slo salto :) Hun var meget aktiv. Det var så morro å se.

Og kjempe deilig å høre at alt var bra. Men jeg har alltid vært optimistk av meg, så jeg har vel egentlig ikke trodd noe annet heller.

Jeg tror kanskje vi bestiller en privat ultralyd sånn rundt uke 30. Det hadde vært morsomt også liksom.

Gratulerer så mye med vellykket ultralyd. Jeg har oxo nettopp vært på ultralyd på Kongsvinger Sykehus, og jeg fikk termindato 17.05.07. Fikk vite at vi venter en liten prins, noe som jo passer perfekt ettersom vi allerede har ei lita prinsesse.

vår lå veldig lavt med hodet .. hodet ned og kroppen oppe hvis du skjønner :) har vurdert å bestille en privat ultralyd .. sikkert litt rart men vil se babyen ordentlig for å vite at alt er bra med den (de sa så også på vinger men!) ..

men vi får se!

Fint du ble fornøyd da iallefall :)

jeg var på ul på kongsvinger selv på tirsdag. fikk vanlig ul og 4d. artig og se. Men den lille spira lå på en måte sånn som litt nevnt ovenpå. med hodet nede og kroppen opp så det var vanskelig og se alt. men det så bra ut så langt:-) vi ikke fikk vite kjønnet siden den lå med hånden foran og nektet og flytte seg. Men det gjør alt bare mer spennende da. fikk ny termin 18 mai:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...