Mamma til 3 <3 Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Var på 2års kontroll med vesla i dag,så vi veide lillegutt på 2 uker i samma slengen. Har gått opp over 600 gram på halvannen uke:O) Gjett om mamman hans er fornøyd da. Da vet jeg hvertfall at han får nok mat:)
Moniken, mamma til 3 Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Så bra! Jeg tenkte å ringe helsestasjonen over nyttår sånn at vi kan få veid han en gang før 6 ukers-kontrollen. Bare fordi jeg er så nysgjerrig. Han hadde fin-fin vekt når vi var på sykehuset til Føllings på mandag, men jeg vil gjerne følge med. Bare sånn just in case...
Snupidupi Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Æ e nu så spent på kor mye lille gulpesnupp har lagt på sæ... men bi vel ikke nå besøk på helsestasjonen før ut på ny året... har ikke hørt nå fra dem.... sist rengt dem et par daga etter at vi va kommen heim.... men e vel før at det e jul det da....
CiljaS Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Så bra! Skal å veie lillegutt i morgen vi, en kan bare stikke innom å veie når en vil på helsestasjoen vår, det er veldig greit
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Så bra at han legger på seg )) godt å vite for oss mammaer at vi har nok melk å sånn.. Tulla mi har lagt på seg 1,3 kg på 3 uker )
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Gutten min er en super-spiser og har lagt på seg 490g på 8 dager...! Så nå er han oppe i normal fødselsvekt 7 dager før sin egentlige termin 27.12. Han veide 3390g idag! ;p Til de som ikke har fått det med seg ble han født i uke 32+5 den 3.november. Er såååå stolt over at han er slik en flink liten gutt!
Mamma til 3 <3 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2006 Så fint at alle de små legger godt på seg:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå