Gå til innhold

i mrgn hopper jeg over på 2 trimester...

mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei og hopp alle flinke "mødre" m spire:)

lenge siden jeg har skrevet nå. har heldigvis fått fornen tilbake, ikke minst energien, selv om jeg kaster opp litt enda på mrgn, men jeg har FERIE nå. i mrgn er jeg 13 uker...:) godt å få det unnagjort. var på en liten UL til igår, for morroskyld d også( er heldig som har en mor som jobber som jordmor med uL:)) lille spira så normal ut:) fikk masse skryte bilder med hjem, som jeg skal ta med til svigers i jula ( mamma tok med et hjem på kjøleskapet til julen:) så ut som d var jente og gutt, så vi får vente med kjønn til over jul tenker jeg..ikke at d har så mye å si, men spennende. Dette blir jo veldig oppdatering om meg, men tenkte å ønske dere alle ei rikgtig god jul og godt nytt år...ser vel dere over på 2 trimerster etter hvert. sdere massse i julen, og dere som er kvalme...d går over, trøst dere med at alt er bra med den lille, selv om d ikke er noe videre å være så tappa.Jeg spsite mye suppe, salt suppe...d hjalp:)

masse lykke til vidre, dere er fabelaktige:) godt å ha jenter osm dre rundt seg...igjen: ha en god jul, vi prates vel:)

klem og klapp på magen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig innlegg. Og så heldig du er som kan gå over til 2. tri! Aldri har uker vært så lange som disse jeg har hatt her på 1.tri.. Jeg har enda et par uker igjen før jeg går over!

Ha en kjempefin jul du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...