*RutIetutt* Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Denne j..... kvalmen!!!! Hele julen blir jo ødelagt...ja, ja, jeg vet at det kommer flere og det viktigste er at jeg faktisk har en en liten spire der inne....men må bare syte litt likevel. Er kvalm 24/7 og holder på å bli gal. Har absolutt ikke lyst på noenting å spise, men prøver å presse i meg litt hver dag....for jeg vil ikke ende opp som sist gang, da ble jeg innlagt pga dehydrering ol. Er så tørst hele tiden, men om jeg drikker for mye blir jeg bare enda mer kvalm og alt kommer opp igjen. Har så langt gått ned fra 58 til 53 kg...er ikke så ille det - gikk ned 8 kg på 14 dager sist, og vet at det kommer fort på igjen, så...;o) Stakkars samboeren min er blitt alenepappa og husfar på heltid. Sønnen vår på 2 år går heldigvis fulltid i bhg og koser seg der, sånn at han får ting unna her hjemme. Hadde ikke gått om han ikke hadde tatt seg ferie nå før jul. Jeg klarer ikke gå ut på kjøkkenet uten å kaste opp, så skal jeg ha noe derifra må noen finne det til meg.... Er i 8-9 uke nå, og håper for alt i verden at den verste kvalmen forsvinner når den gjorde det sist gang, mellom uke 12 og 16. Er så langt sykemeldt ut januar...ikke noe gøy - er så drita lei av å ligge her på sofaen dag ut og dag inn... Sorry - bare litt syt fra meg...( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 prøv ingefær kapsler det skal hvist helpe volsomt.. har jeg hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MathildeC Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Stakkars deg!!! Håper det gir seg snart!! Kjipt det skjer når det er jul, kanskje din kjære kan gjemme unna noe pinnekjøtt (eller hva dere pleier å diske opp med til jul) og så kan du få masse ekstra når den tid kommer at du har lyst på det igjen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2006 I følge legen min er det visst ikke så bra med ingefær når en er gravid - han anbefalte det ikke...men jeg har sea-bands (men lurer nå på om de virker i det hele tatt) og tar Postafen - det hjelper litt...men ikke nok:o( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå