Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 IKM rett rundt svingen, senest 24. Føler hele tiden at det blir fuktig i trusa og løper på do, livredd for at det er tr.. Nå måtte jeg løpe igjen og ble helt svett for det var masse fuktighet, turte nesten ikke se, ble overlykkelig da jeg så det var masse hvit utflod(sorry jenter for ekle detaljer). Da fortsetter jeg å krysse fingrene for + i julegave! Kan ikke huske å ha hatt så mye utflod før, men har bare notert ned denne mnd da, så mulig jeg har sånn til vanlig og... Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Lykke til! Når skal du teste? Julaften??
Nutmeg Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Dette var vi jo enige om; Du skulle sende tr til meg! Krysser fingrene for at du tester positivt før julen ringes inn:) (i år selvsagt:)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 oj..Jeg har i vertfakk aldri hatt utflod rett før mensen!! Så det ka være et tegn! Spennende!!Lykke til =D
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2006 Nutmeg Jeg har jo sendt henne til deg, bare håper det var riktig adresse så ikke hun kommer i retur! Tror jeg tester senest lørdag, har fryktelig lyst til å teste imorgen tidlig, men med billigtester er jeg usikker på om det gir utslag før ikm. Nikoline Kan ikke huske at jeg har hatt det heller, hadde my i 4 dager, så var det bråstopp i to dager og nå er det på'n igjen... Snakket med søsteren min(har tre nydelige jenter)og hun hadde det sånn på alle tre! ******************** fingrene!!!!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 Herregud! Må tisse noe helt vanvittig!!! Var jo nettopp på do jo! Hvis kroppen tuller med meg nå er den flink! hehe Akkurat det samme tenkte jeg forrige pp, men da måtte jeg ikke på do. Måtte opp tre ganger i natt og da var det siste jeg drakk et lite glass brus kl 19! Var oppe tre ganger natten før og. Jeg går aldri mer enn max en gang per natt...
camelia4årpåvent Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Hei Noddy78! Da er vi i samme situasjon - ikke til å holde ut!! Har hatt mensmurringer og trykk i underlivet helt siden el"smertene" ga seg, er det vanlig? (dvs. mer eller mindre en hel mnd med murringer/smerter)...det er så spennende, har ikm 23. Har også lotion utflod..(æsj, høres så ekkelt ut..) Kanskje vi er noen av de heldige denne måneden =O) Masse lykke til!
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2006 Å det hadde vært kjempekoselig! Andre symptomer? Jeg er skikkelig sliten i korsryggen, og tisser ofte. Ellers hadde jeg en stor brystvorte her om dagen, men tror den har normalisert seg. Tror brystene er litt større da og så er vortene stive, pleier alri å være det, ikke alltid ved sex en gang, så det er litt merkelig... Masse lykke til du også! Når tester du? Jeg skal prøve å holde ut til 23. des.... ;-)
camelia4årpåvent Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Hei! Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg helt til ikm dagen, så jeg tester vel den 22 =o) Jeg har ikke så mange symptomer utenom mensmurringene som har vart siden el.., tisser også kjempeofte..vent, jeg har litt vondt i tennene...; kanskje fordi jeg nettopp spiste en sjokolade............ventetiden gjør meg sprø=0) Vi må holde hverandre oppdatert på symptomer og testing! Klem
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2006 God morgen! Jeg holdt på å teste i går, men klarte å vente. Vet det ikke kommer til å gi noe utslag ennå heller så ikke noe poeng å kaste pengene ut av vinduet. I natt har jeg hatt skikkelig vondt i ryggen og magen, men da jeg kom på jobb var magevondten tilbake til murring. Ryggen er øm. Har mer kviser enn normalt, pleier egentlig ikke ha det... Var bare på do en gang i natt, men tisset masse i går kveld. Har bestemt meg for å holde ut til 23. med å teste, da skal vi levere datteren til mannen min til mammaen sin og så skal jeg hjem og tisse på pinne! Evt tisse på sterilt glass på morgenen og gjemme den på et kaldt sted til senere på dagen. Hvordan går det med deg i dag?
Nutmeg Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Spennende dette her:) Tar juleferie fom i dag, men når jeg kommer tilbake håper jeg at du har flyttet over til 1.trim:) Tr har ennå ikke kommet...... Dårlig bud..... Håper hun dukker opp i dag, begynner se litt mørkt ut for min tr-frie juleferie. Lykke til med testing! Og god jul:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2006 Huff det var ikke bra! Jeg sendte henne med ilpost til følgende adresse Nutmeg Nå-vil-jeg-ha-tr veien 2 0123 Mensen skulle ikke være mulig å ta feil av den???!!?? Ha en kjempegod jul du også! :-)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 titt tei... jeg har vel det litt på samme måte som dere men har ikm 25. murring, stikninger osv begynte for to dager siden, jeg som vanligvis har symptomer hele tiden...merkelig utflod har jeg...føler hele kroppen min er RAR, er vel den beste måten å forklare det på tror jeg...sitter med en følelse av at dagen til ikm kommer alt for fort og vanligvis så kommer ikke den dagen fort nok...så som sagt alt er snudd på hodet....fatter ingenting..
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2006 hihi ;-) Total forvirring altså? Omtrent der jeg er og! Glemte å ta med ob i dag, så hvis tr dukker opp har jeg ingenting i bakhånd...ups Tror eggløsning var 2 dager før jeg hadde regnet med så mulig ikm er 22, men ifølge 29 dagers syklus(som jeg har hatt de to siste gangene)er det 24, så holder en knapp på den. Blir spennende å se hvordan det går med oss alle sammen!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. desember 2006 #15 Skrevet 21. desember 2006 hehe ja kunne ikke vært mer forvirra*ler* tihi tr kommer ikke den;o)min kommer vanligvis ikke sånn midt på dagen enten akkurat i det jeg står opp eller rett før leggetid..rare greier=) men egentlig ganske ok... min sykluss har gått fra 29 til nå 22 dager...tror den har tenkt å stabilisere seg på 21, men dte vil jo tiden vise, eller ikke vise..hehe helst ikke vise da...=) ja er kjempe spennende...en utrolig spennende jul for mange av oss iallefall;o)
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. desember 2006 Håper du har rett! 21 dager! Det var ganske kort ja! Har skravlet litt med nutmeg lenger opp her, stakkars har 40 dager! Jeg har hatt 27-29-29 etter pp slutt. Hadde nøyaktig 4 uker før pp og kunne nesten klokke den inn... Leste på resultatlisten ikm uke 51: av 28 stk er 4 gravide og 11 fått tr, vi er 13 igjen Av de som har fått svar er 26.6666% gravide, det vil si at 3.458 av oss som er igjen også burde teste positivt...hehe. Kan ikke regne sånn jeg vet det, men litt morsomt var det jo. Håper virkelig det er flere av oss som tester positivt enn det!
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #17 Skrevet 21. desember 2006 Jeg melder meg inn i klubben deres. Har IKM julaften, men jeg har ikke klart å påvise EL denne måneden, så jeg er litt forvirret.
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 21. desember 2006 Velkommen skal du være! Jeg har ikke testet el i det hele tatt, men hadde sl slim 6,7,8 des, så el ca 9. Veldig spent jeg også! Er så vidt jeg klarer å holde meg unna testene hjemme nå, skal klare å vente til 23.! Lykke til!
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 21. desember 2006 #19 Skrevet 21. desember 2006 Da er du tøff. Jeg er svak og tester i vilden sky. Har blakket meg totalt. Men nå har jeg bedt samboeren min om å gjemme testen til julaften morgen! Tenk om du er gravid! Du er født i 78? Jeg logger meg inn 23. for å se hvordan det går med testingen!
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 21. desember 2006 Jeg så på testen i går kveld og klarte så vidt å legge den tilbake...så jeg er ikke så tøff, men jeg vil at mannen min og jeg skal være alene om det og vi er ikke alene før lørdag ettermiddag, så jeg skal klare å holde ut! Født i 78 ja, du da? Krysser fingrene for + både lille og julaften jeg! Lykke til!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. desember 2006 #21 Skrevet 21. desember 2006 uff 40 dager er mye=( ja synes det er litt kort jeg og, men er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det egentlig... hehe tenk så artig da om det faktisk hadde stemt*ler* æsj kvir meg mer og mer til den 25. egentlig aner jeg ikke hvorfor=( burde jo vært spent...men kanskje det er kroppens måte å fortelle meg at jeg skal svinse inn i 8. pp*mumle* til tross for at jeg føler noe er annerledes..men kroppen min har jo lurt meg før så...kan vel ikke stole helt på den;o)
camelia4årpåvent Skrevet 21. desember 2006 #22 Skrevet 21. desember 2006 Hei Noddy! Hvordan går det med deg? Jeg tror dessverre jeg har begynt å spotte nå - to dager før ikm...grhhmpf. Er jo bare i min 2 pp, hadde 30 dagers syklus forrige gang så kanskje kroppen prøver å få en 28 dagers syklus...Har ikke gitt meg helt enda - pleier aldri å spotte og mensen kommer alltid om natten, så kanskje det er en ørliten sjangse...iallfall, ønsker de masse lykke til!
camelia4årpåvent Skrevet 21. desember 2006 #23 Skrevet 21. desember 2006 *...ønsker deg masse lykke til! (skulle det være)
Noddy78, en av hver! Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #24 Skrevet 22. desember 2006 Huff det var trist! Jeg er skikkelig i tvil om hva som skjer her nå...gul utflod i går(sånn gele aktig) og i dag morges, så ble det masse hvit lotion. Testet idag, dumme dama, negativt...
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. desember 2006 #25 Skrevet 22. desember 2006 hmmm jeg hadde og det i går....masse gul geleaktig utflod, ble ordentlig våt jo...*æsj* ikke sjekka i dag...*mumle*uff du har ikm den 29.? er jo en stund til det enda...jeg har den 25. *kvir meg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå