Tvillingmamma Mars07 Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hjelp- noen som har noen metoder på å bli kvitt dette? Eller i alle fall få dempet det? Blir gal snart, det er så vondt og ekkelt.
snartmammapåny Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 har også blitt angrepet av dette fenomenet den siste uka, å d er grusomt!! For meg blir det forterket av apelsiner iallefall. Et enormt glass med melk hjelper litt. Har ikke hatt det så lenge at jeg ahr helt funne ut hva som hjelper og ikke hjelper ennda, man må vist prøve seg frem da dette er forskjellig fra person til person..
Tvillingmamma Mars07 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 jeg har hørt at melk og smør ikke er bra blanding- ergo ingen julegrøt på meg.... gulost kan og forværre det. Min mor påstår at det hjelper å tygge karvefrø- men det smaker jo ikke så godt da. Ellers kan man i følge min jordmor ta Zantac eller Titralac- men det synes jeg bare hjelper en stund.... så jeg har liksom gitt litt opp......
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Gaviscon funka for meg sist, legger lokk på magesyra.. Ellers skal det være bra å tygge på en rå potet..
lone23 Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Jeg og er kjempe mye plaget med det. Det e grusomt vondt vertfall. Jeg får det mer visst jeg eter sjokolade og sterk mat... Men melk hjelper mg, vertfall en liten stund
@nita+Sebastian Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes youghurt hjelper ) Du kan i allefall prøve.
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Tar meg en Link jeg når jeg trenger det... Gaviscon smaker skikkelig ekkelt og den skummer i munnen når du tygger den, men fungerer bra... Link fås i peppermynte og jordbær smak, men jeg har kun prøvd peppermynte linken.. Litt vanskelig å få tak i den andre sorten her ute på Røst Lykke til
Blåttkryss Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 lovehearts... de små godterihjertene med ord på, Fungerer faktisk!!
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Novaluzid tyggetabletter! Med mintsmak. Reseptfritt på apotek, og det går ikke over i blodbanen og skader altså ikke fosteret. Har hjulpet meg enormt iallfall!
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 Da jeg gikk med min eldste hadde jeg permanent en flaske flytende gaviscon i vesken. KUN det som hjalp, jeg hadde en halsbrann som gjorde at tårene spratt I følge min mormor betydde det at jeg bar en gutt med kraftig manke. Stemte på en prikk
Louise-and3girls Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 jeg har fått noen veldig fine brustabletter på resept fra legen min. skal visst nok ikke være skadelig for fosteret. de heter "RANITIDIN RATIOPHARM" de er veldig effektive, ialle fall for meg. tar en hver kveld i et glass vann. ikke er de vonde heller. absolutt å anbefale. andre ting virker for så kort periode. disse virker hele natten og vel så det.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 til meg så går det faktisk over når jeg spiser cheez doodles,spiser kun noen.Prøv det da.
candymams Skrevet 31. desember 2006 #13 Skrevet 31. desember 2006 Drikk H-melk og bruk link tabletter
2blånisser Skrevet 31. desember 2006 #14 Skrevet 31. desember 2006 Bruker Gaviscon tyggetabeletter. Synes de fungerer, ikke alltid så lenge men har ikke funnet ut noe annet som fungerer like bra. Ellers blir det bedre av å ligge høyt med hodet. Bruker to hodeputer nå om natta, og det hjelper på.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #15 Skrevet 31. desember 2006 kan man ikke bruke nyco fruktsalt? hjelper for meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå