Nella87 Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Har dere noen navn/ lister med guttenavn så man kan se.. Skulle vært til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Theo Marcus Didrik Gabriell Phillip det var min guttenavn liste =) men får ei jente da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei du Jeg har en liste med navn jeg synes er fint, på hver bokstav i alfabetet (så langt det går ) ) Den kan du jo få...: Gutt: Adam Albert Amandus, Amadeus August Balder Brage Brede Conrad, Konrad Cornelis, Cornelius, Kornelis, Kornelius Edvard Elias Emre Endre Erik Felix Heine Herman, Hermann Jacob, Jakob Jeppe Joel Julian Julius Leander Linus Ludvig, Ludvik Lukas Lydian Mathias, Matias Mikal Nataniel, Nathaniel Noa, Noah Odin Olander Oliver Oscar, Oskar Richard, Rikard Sebastian Sondre Tage Teodor, Theodor Tinius Truls Ulrik Vemund Vetle Victor, Viktor Lykke til, og gi meg gjerne tilbakemelding på hva du liker/ bestemmer deg for etterhvert!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 -Det er forresten ganske lurt å sette seg ned med alfabetet, og "tvinge seg selv" til å skrive navn man liker på hver bokstav... Da setter man virkelig igang navnevcellene ;o) Begynte med ett på hver bokstav, og har endt med å fylle på for hvert jeg kommer på / hører som jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå