Mia *ønsker* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Bare lurer på om det er mange her som er 19-20 år og prøver? Hadde vært litt gøy å se siden jeg selv er 19, blir 20 i februar Kanskje fortelle litt om dere selv? Selv er har jeg bare prøvd siden september/oktober, og håper spiren snart sitter! Har en kjæreste som også er 19 år, vi bor nesten sammen nå Jeg jobber på et sykehjem og trives veldig med det. Føler at vi er veldig klare for å få en liten bebis nå, ingenting vi ønsker mer akkurat nå!
*Lissi* Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Heisan! Jeg prøver ikke, men var i en lignende situasjon for noen år siden. Var 19 da jeg og kjæresten min prøvde å bli gravide første gang. Vart 20 år i februar, og jenta vår vart født i september. Dette er snart 10 år siden, og jeg har i dag 3 skjønne barn:-) Lykke til!
Mia *ønsker* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 ååå, så koselig:) du er heldig du! når du tenker over det nå, skulle du da ønske du venta lengre med å få barn?
☆Lille my* Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei:) Jeg ble 20 i november:) typen er 22. Han flytter inn hos meg i januar:) Vi har prøvd siden september:) Lykke til;)
Mia *ønsker* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2006 Takk:) og lykke til til deg også Håper spiren din sitter snart!
Miraculix Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Heisann... :-) Jeg er 20, fyller 21 i Mai. Sambo er 25, og vi har bodd sammen i tre år.. :-) Slutta m p-pilla for ett år siden, men først den siste mnd hvor vi gikk tom for tålmodighet og begynte med skikkelig babylaging-prøving med el-tester og hele pakka... ;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Hei=) Jeg er 20 og har akkurat fått med sambo på å prøve. Sambo er 23, vi har vært sammen i 3,5 år og har bodd sammen i ett. Han jobber fulltid på skole, og jeg jobber 50% som assistent og studerer spesialpedagogikk.. Lykke til, håper du snart hopper over på 1. tri=).
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Akkurat nå er det litt frem og tilbake mellom meg og sambo pga noe hus-problemer. Men dette vil ordne seg. Og blir alt bra, så begynner vi vel å prøve aktivt igjen. Jeg er snart 20 og har prøvd siden sluttten av august. Min kjære er 30 år og er selvstendig næringsdrivende. Jeg studerer på høyskole... Vi har vært sammen i snart 3 år, og forlovet oss jula ifjor... =) Lykke til alle sammen!
Mia *ønsker* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2006 Så fint det er å se at det er fler her på min alder. Mange av mine venner synes at det er helt rart at jeg har lyst på en baby nå som jeg er så ung. Og hvis mamma hadde visst det hadde hun nok ikke vært så glad :/ Hun hadde nok sagt at jeg ødelegger livet mitt osv... Men akkurat nå vil jeg tenke på hva som er viktig for meg og hva jeg ønsker for meg selv, så skal jeg nok vise dem at alt skal gå bra! "Tenk på alt du går glipp av", er det flere som har sagt til meg, men jeg tenker bare på alt jeg får oppleve med å være gravid og få en baby. Det er alt jeg ønsker meg! Men det ordner seg nok snart for alle oss håper det i alle fall! Lykke til til dere alle sammen
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg er 19 år og en prøver! Har en samboer på 22, vi har vært sammen i 5år og har en liten gullunge på 2år fra før.. Du ødelegger ikke livet ditt når du får barn.. barna gjør det vært å leve Lykke til alle sammen!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå