Gå til innhold

Hun svelger så mye luft når hun drikker. Om natten vil hun ikke rape..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Når hun ikke raper om natten så får hun luftsmerter kvelden etter... Etter hun har drukket om natta så sovner hun før hun har drukket opp. Tar jeg henne opp til raping etterpå så skjer ingenting hun bare ligger å sover. Sitter leeenge å strykker på ryggen, "slår" på rumpa og ryggen. (slår da absolutt ikke hardt:-))Hun er veldig flink til å rape på dagtid, så det er kun på natta det er problemer. Vist jeg forsøker å få henne til å rape før hun selv sover så skriker hun å blir helt vill fordi hun ikke er mett. Da kommer det heller ikke noen rap, å hele huset vekkes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ammes ikke, får kun mme.

Og hun er 10 uker.

:-)

Skrevet

det står ett sted at man ikke trenger å få ungene til å rape på natta da de ikke drikker på samme måte som dagen og får ikke inn fullt så mye luft..

Skrevet

Håkon klarer heller ikke rape på natta, men plages heldigvis ikke nevneverdig av det. Ligger å promper litt på morgenkvisten bare. På dagen lager han skikkelig mannerap...

Har du prøvd med litt minifom på kvelden eller rett før nattmåltidet? Evt stryke henne litt på hodet, i håndflatene eller under føttene for å holde henne våken litt lenger...

Skrevet

Tror min jente svelger en del luft om natta. Jeg hører hun svelger luft å di nettene hun ikke raper så blir hun urolig å får luftsmerter kvelden etterpå.

Skrevet

Hvilke flasker bruke du? Når vi gikk vekk fra Aventflaskene gikk det bedre for jenta vår.. Men det er nok sikkert individuelt... Men det finnes jo flasker der de ikke skal få luft i seg!

Skrevet

Har prøvd forskjellige flasker.. Ingen forskjell...

Skrevet

Har du prøvd Dr. Brown sine flasker da?

Skrevet

Lukas ville heller ikke rape om natten, fant ut at når jeg lå og ammet han så svelte han ikke like mye luft! Kan jo prøve legge deg atme henne og gi henne flaske? Da trengte han ikke rape om natta!

Skrevet

Anbefaler Dr Brown - flasker ! De hjelper virkelig, er kjempebra! Hadde samme problemet med Teodor, men ble sååå mye bedre da vi skiftet til Dr Brown ! Får ikke i seg så mye luft da. Ellers anbefaler jeg sukkervann, hadde stor suksess med det vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...