Gå til innhold

Babyen sine hjerteslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag og ser på helsekortet nå etterpå at hjerteslaga på babyen har gått ned fra 148 på første kontroll til 129 i dag. Er 33 uker på vei. Jordmor sa ingenting om dette, men jeg lurer på hvorfor det er slik. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer med ungens aktivitetsnivå, så lenge hun ikke sier noe er det ikke noe å bekymre seg for. Hos meg har det variert fra 130 til 156...

Skrevet

er i uke 32, og hjerteslagene har ligget på ca 140. Men i går hos jm var de på 164 pga at ungen var våken og veldig aktiv i det hun målte, ingenting å bekymre seg for sa hun, det var et tegn på at ungen hadde det bra inni der=)

Skrevet

idag var babyens hjerteslag på 144. Det har variert frå 129 til 150...har med babyens aktivitets nivå å gjøre.

Skrevet

Opplever akkurat det samme hos min babis. Startet på 154 slag og har bare gått nedover for hver gang syntes jeg, og på siste kontroll forrige uke ( uke 38) var slagene på 128

Skrevet

hos meg har hjerteslagene til babyen økt litt for hver gang. Syntes det var litt rart, men hverken jordmor eller lege har kommentert det. Men jeg trodde altså det skulle gå nedover. Siste gang var kanskje babyen litt stresset, for legen hadde akkurat trykket og glemt godt på hele magen.

Skrevet

hjerteslagene på min lille baby har ligget på 155-130..

de sidte ukene har de ligget på 140.. så har gått nedover hos meg..

men venter ant gutt da.. ;)

Skrevet

jeg spurte jm om dette i dag fordi min har hatt hjerteslag mellom 120-130 i det siste. er i uke 36. hun sa det var naturlig at frekvensen sank lenger ut i svangerskapet.

Skrevet

Hjerteslagene på babyen min varierte mye tom. bare den tida hun lytta på siste kontrollen. hun sa det var helt normalt, og veldig sunt og bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...