Gå til innhold

Buhu:(


-Hathli-

Anbefalte innlegg

 

jeg som har vært så flink... Hadde nådd målet mitt til jul om å gå ned til 75 kg! og det greide jeg ei uke før tida:))

 

Men så kjøpte jeg spinningsykkel på fredag, og har siden den gang hatt meg 4 treningsøkter på denne, men etter det går jo bare vekta feil vei??! Nå veier jeg 75,5! :(

Jeg spiser like lite og ofte som før, så er ikke det.. Ikke noe utskeielser av noe slag heller...

 

Hva skjer da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakeligvis har du bygd opp litt mer muskelmasse. Muskler veier mer enn fett. Det er derfor jeg både veier meg og måler rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte når en begynner med mye trening vil kroppen en periode holde på vannet før det løsner. Dermed vil enkelte kunne oppleve at de går opp i vekt.

 

Og så er det som NessaS sier, du får mer muskler. Muskler veier mer enn fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, har gått opp til å trene 5 dager i uka og spiser sunt men vekta står BOM!!!!!! Men som de andre sier, muskler veier mer enn fett! Har gått inn en str i bukser og en i sko(!!) så det går jo rette veien da, hehehehe...

Bare fortsett du, er sikker på at det vil snu for deg! Så flink du har vært forresten, jeg skal ta meg virkelig i nakken etter jul og begynne på et kostholdskurs så da håper jeg å få gang på sakene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen=)

 

Jeg tok en dag treningsfri i går, for jeg hadde så gangsperre;-)

Og da gikk vekta ned også (??) jaja

 

Har som mål å trene annenhver dag, og så langt går det så det suser:D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...