Gå til innhold

Endelig skal han allergi testes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden juni hatt mistanke om eggeallergi hos lillemann, og i går gikk legen endelig med på at han skal testes. Så nå får jeg vel innkalling etter nyttår. Blir spennende.

Skrevet

Hva slags symptomer har han og hvor gammel?

Bra dere får hjelp da! :)

Skrevet

I ferien fikk han eksem i begge tinningene og etterhvert hele panna og bakover i hodet. Ei venninne har en datter med melke og eggeallergi og hun sa at akkurat så hennes datter ut også og de kuttet melk ved 6 mnd alder me ikke egg før hun var over 1 år. Så hun ba meg tenke på det. og vi spiste jo masse egg i ferien, til frokost, speilegg, pannekaker, vafler etc (var på hyttetur). Legen sa bare at "neida, mange barn har tørr hud og barneeksem uten at det er noe", men utover sommeren kom det gjerne lørdag ettermiddag_/kveld og søndag, og da tenkte jeg at "ja, vi spiste egg til forkost i dag". Så jeg har ikke spist egg siden, men det har kommet innimellom likevel. Muligens av fisk og/eller nøtter. Og i helga spiste jeg egg igjen, og det blusset skikkelig opp igjen i tinningene. Så var jeg hos legen på helsestasjonen på tirsdag, og hun ville sende henvisning itl barnelege nå. Så det blir spennende å se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...