Linda med babymagen =) Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen andre som har kjempe dårlig matlyst her?? Er ikke direkte kvalm, litt urven bare og mat det byr meg direkte imot...klarer nesten ikke å spise i det hele tatt!! Blir slapp, mere urven og gidder nesten ingen ting...har ringt meg syk fra jobb to dager nå!!! Tror dere dette kan være farlig for fostret?? Det er jo nå det vokser og skal bli baby....kanskje det ikke får næring nok når jeg spiser så lite?? Prøver å presse i meg litt mat men det blir ikke mye, for da begynner jeg å brekke meg og det er så ekkelt!!! Noen som kanskje vet hvordan man får bedre matlyst?? Er så redd for frøet mitt!!!!=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teddien Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har også kjempe dårlig matlyst. Det er ikke farlig for babyen, den tar det den skal uansett visst nok. Men det er viktig for deg, man blir så fort ulykkelig, bekymret og utafor når man ikke får nok mat i seg. Prøv å lage deg noen friske Smoothies eller hvis du er mer for salt, buljong eller suppe. Jeg syns ofte det er deilig med noe kaldt å drikke når jeg er kvalm, en Smoothie er det også masse næring i. Få i deg litt av et eller annet ofte, det kan hende det hjelper. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Absolutt ikke! Her er det helt motsatt. Selv om jeg er litt uggen om dagen så har matlysten har aldri være bedre... Og så hjelper det veldig på kvalmen hver gang jeg spiser. Føler meg som et nytt menneske! Men det er ting jeg har elsket hele livet som byr meg helt i mot nå. Som grillet kylling! Hvorfor vet jeg virkelig ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda med babymagen =) Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for bra svar!! Suppe og buljong skal jeg kjøpe med en gang!! Må vel bare regne med at det blir bedre ette hvert!!!=) Takk Andrerunde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten_passasjer Skrevet 20. desember 2006 #5 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg er sulten hele tiden, men har ikke lyst på noe som helst. Det blir mye knekkebrød. Må spise lite og ofte. Blir uvel hvis jeg ikke spiser, men det meste av mat frister ikke. Bortsett fra sjokolade.Håper julematen kommer til å smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyboeren med to små <3 Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg var veldig sulten i begynnelsen, men nå er det helt motsatt, i det siste har matlysten vært dårlig, og jeg har vært skikkelig urven... i dag har jeg ikke spist noe enda, har ikke lyst på noe... men skal bake rundstykker til jul nå, og blir noen til overs, så kanskje jeg får i meg noe sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 20. desember 2006 #7 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan bare berolige deg med at det absolutt ikke er farlig for frøet ditt. Det tar det den trenger. Jeg er plaget med ekstrem svangerskapskvalme både denne gangen og sist jeg var gravid. Gikk ned 8 kg på to uker sist og ble innlagt pga dehydrering - men det var meg det var farlig for, ikke babyen. Denne gangen håper jeg å unngå innleggelse, men kg renner av meg selv om jeg prøver å presse mat i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå