Gå til innhold

Hvorfor får "alle" ul tidlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men er det virkelig mange som går via det privat for å ta UL så tidlig da? Kunne tenkt meg å gjordt det selv for å få bekreftet kjønn og slikt, men å betale rundt 1000,- for å se det man ser så tidlig hadde jeg aldri gjordt. Det er jo ikke så mye å se egentlig.

I mitt første svangerskap var jeg til UL i uke sju og det var en klump med noe som banket. Ikke noe mer..

Selv om det var betryggende så var det ikke spennende slik som UL er senere i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det gjør noe overhode at folk betaler for å se den lillle spiren sin så lenge det ikke går over alle vidder.. selv hadde jeg ikke giddet å betale så masse for å se en peanøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tidlig UL rett og slett fordi vi hadde prøvd en stund og jeg ville få med meg "alt" svangerskapet har å by på! Så jeg gjorde det rett og slett som en positiv opplevelse, og det var kjempekjekt! Det var ikke så voldsomt dyrt her jeg gjorde det heller. For meg var det bare en koselig opplevelse, men klart man kan vente til ordinær UL om man vil :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...