Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #26 Del Skrevet 20. desember 2006 Men er det virkelig mange som går via det privat for å ta UL så tidlig da? Kunne tenkt meg å gjordt det selv for å få bekreftet kjønn og slikt, men å betale rundt 1000,- for å se det man ser så tidlig hadde jeg aldri gjordt. Det er jo ikke så mye å se egentlig. I mitt første svangerskap var jeg til UL i uke sju og det var en klump med noe som banket. Ikke noe mer.. Selv om det var betryggende så var det ikke spennende slik som UL er senere i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 20. desember 2006 #27 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg syns ikke det gjør noe overhode at folk betaler for å se den lillle spiren sin så lenge det ikke går over alle vidder.. selv hadde jeg ikke giddet å betale så masse for å se en peanøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 20. desember 2006 #28 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg hadde ul i uke 6 og nå i uke 8 pga blødninger. Fastlegen min har ul-apparat, så det gjør jo alt litt lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MathildeC Skrevet 20. desember 2006 #29 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg tok tidlig UL rett og slett fordi vi hadde prøvd en stund og jeg ville få med meg "alt" svangerskapet har å by på! Så jeg gjorde det rett og slett som en positiv opplevelse, og det var kjempekjekt! Det var ikke så voldsomt dyrt her jeg gjorde det heller. For meg var det bare en koselig opplevelse, men klart man kan vente til ordinær UL om man vil :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jua 10.12.05 Skrevet 20. desember 2006 #30 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg går hos gynekologen min på svangerskaps kontroller, han bruker ul hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå