Gå til innhold

Erfaring med overtidskontroll??

Anbefalte innlegg

Til fredag på overtidskontrollen er jeg 14 dager over menstermin. Det var derfor jeg fikk timen. Hørte legen min prate med de.

Hva skjer på disse kontrollene? Samme som jeg var på forige torsdag når jm sendte meg inn til ekstra sjekk? CTR, UL og stripping?

Jeg VIL settes igang. Hva kan jeg si for å få til det? Hvor stor er sjansen for at de gjør det? ( 10 dager etter UL termin)

Jeg blir snart gal...........

Skal til jm nå, får høre hva hun sier....

Det er Ahus forresten, de er jo jævla strikse men.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7516661-erfaring-med-overtidskontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, jeg kan ikke hjelpe deg. Men det virker som at det er uvitenheten som plager deg også mest.

Skal ikke til jm før fredag jeg, så det skjer ikke noe før romjula. Skal sørge for å se helt dass ut på neste kontroll.

Sender en trøsteklem

Da jeg var på overtidskontroll med nummer 1, tok de kun UL, sjekka modning og CTR, og så fikk jeg akupunktur for å få gang på noe..

Men det var i Stavanger. De vil helst ikke sette igang så sent på dagen(0930), fordi de ofte sier at det kan drøye så lenge før ungen er ute, og de vil helst ha de ut i løpet av dagen, ikke natta!!

Jeg skal også på overtidskontroll på fredag, kl. 0930. Tør ikke håpe at de setter i gang, men vil iallefall be om akupunktur og eventuell stripping(men det har jo du fått)...

Hvis tårene sitter løst, og det er jo ikke så vanskelig nå for tiden, så setter de oss kanskje i gang!!

ANg igangsetting, så varierer det mye fra sykehus til sykehus.

Gikk 14 dgr over ul termin med nr 1 da tok de hinna og det startet av seg selv etter hvert, så ca 12 timer etter kontrollen var hun ute.

Nr. 2 kom på termin så der var det jo ikke aktuelt med noe.

Lurer derfor på hva som skjer denne gangen, har termin i dag, men vi får se, nesten så jeg begynner å håpe på 1. januar, selv om jeg egentlig tviler.

Skal inn på kontroll på sykehuset på fredag jeg også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...