kiara85*snartmammatil2* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 hvordan går det? du har jo termin i dag.... skjedd noe??
Ylva og Mathilde Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hei hei! Neida, slimpropp gikk i 2 omganger, først litt på fredag og så med blod på mandag. Har hatt litt blod i utfloden siden, og kynnerne begynner å gjøre litt vondt, men de er ikke regelmessige. Har 'sovet' første natt i ny leilighet i natt, og tenkte jeg skulle rekke å pynte den til jul først:) Hvordan er det å være mamma?
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 det er veldig kos... ho er så snill så, gråter bare vis ho har litt vondt i magen, eller er litt kosesyk. pynte til jul ja... det var jo det jeg begynte med på mandag sist uke, men siden jeg plutselig hadde planer om å rydde og vaske så fant jo Thea Elise ut at da var det på tide å komme ut
Ylva og Mathilde Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Kjøpte 2 julestjerner istad, det får holde. Får grusomt vonde kynnere når jeg er ute og går, så like greit å sitte stille.. Har ikke PC i ny leilighet, så vi får bare snakkes når jeg kommer på nett igjen. Kos deg med lille snuppa og ha en kjempekoselig jul! (med eller uten pynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå