Gå til innhold

Juni: Nyttårsforsett?!?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har dere noen nyttårsforsett i år da?!?! Hvis ja, HVA?!?! ;)

 

Jeg har som mål å gå ned noen kilo (SJOKK!!!) og få finger`n ut og møte andre m bebbiser oftere:) (som babykafe Katti, hihi)

 

Tror d holder jg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe,akkurat som å høre meg selv d.ska ned noen kilo ja,er også kitti her jg bor,men hvordan finner man ut når d er treff der.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. likte nyttårsforsettet ditt jeg! Slenger meg på det :) Ut å møte andre med babyer, sitter for mye hjemme!

 

Nå flytter vi jo til Svarstad, så en annen ting jeg har lovet meg selv er at jeg aldri skal si "det er for langt å kjøre". Da blir det fort stusselig oppi der :) Må fortsette med babycafe og slikt fordet :)

 

Også må jeg ned litt mer kilo da :) Er 16 kg lettere nå enn Juli 2005 og har nådd første målet mitt, så nå skal neste mål nås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg hinta til Katti&MathiasLeander her jeg...d r babykafe på kuff huset her i Larvik som hun har spurt om jg vil være m på skjø...:) vet ik hva kitti r men du kan sikkert høre på hs el no? Ellers r d kanskje noen Dib treff i nærheten der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja...har vært litt sammen m kusina til sambo da...ho har en gutt på 8 mnd:) MEN...skulle så gjerne vært m på babykafe og slikt...så d SKAL jg gjøre noe m på nyåret:) Fint å høre at du vil fortsette m babykfae og slikt selv om du flytter til svarstad:)

 

Fy søren så flink du er da...hvordan har du klart å gå ned så mye?!? Her går d liksom feil vei igjen...gikk så fint rett etter fødselen...gikk ned til nesten normalen...eller jg vet jo ik helt sikkert da (veier mg ik) men de gamle klærne passet iallefall...nå er de blitt ganske så trange igjen gitt!!! UFF!:(

 

Har også fryktelig lyst til å få "fjernet" et par ikke så pene strekkmerker på lårene!! men har hørt d koster myyyye penger...så da må d massiv sparing til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gå ned flere kilo, men jeg har en intensjon om å komme tilbake til tidligere trimme-rutiner igjen etter jul. Må stramme opp litt, og få tilbake toppformen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :) Gikk ned 12 kg før jeg ble gravid. Var med i vektklubb.no helt genialt! Lærte en del der som ble vane. Gikk opp 10 kg under graviditeten, dette var borte 1 uke etter fødselen. Har siden det gått ned 4 nye kg :) Så det går i hvertfall rette veien. Skal sies at jeg hadde/har mye å gå på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som forsett å komme meg litt mer ut uten baby, jeg!

Skal begynne på akvarellkurs og være litt mer sammen med venner som ikke har barn, føler at jeg begynner å bli litt snever...

Og få lest avisen i stedet for å sitte og sludre på nettet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...