Mamsen og lillegutt Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hei! Jeg hører egentlig hjemme på 1.trimester, men tenkte å spørre noen som kanskje vet itt mer.... Jeg er 6+1 i dag og ska på UL om en time... Det jeg lurte på er om dere vet om det er innvendig eller vanlig UL man tar???
Snoopy 29.03.07 Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Så tidlig som det, så blir det innvenig UL.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg tok innvendig når jeg var 6+3 de ser ingenting emd utvendig så tidlig tror jeg....ligger for langt nede gitt...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Jeg var på ul i dag, 13. uke og det var også innvendig.
9nah Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 men her tror jeg du skal være klar over at du kanskje ikke kan se noe som helst...? det er innvendig ul ja, men jeg fikk beskjed av gynekologen min at det var ingen vits i å komme før tidligst uke 8. jeg drøyde den likesågodt jeg da til uke 11, og da så jeg en sprellende liten figur med en flott bankende hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå