Kjerringhelvetet <3 Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hehe. Må bare le litt av dette ordet først. Høres helt teit ut. Så til saken. Snuppa mi er så innmari forkjølt. Snørra renner og øynene er røde og renner også. Jeg har gitt henne litt saltvann i nesa og prøvd å suge det ut for å liksom "skylle" nesa, men det funker ikke. Jeg får heller ikke sugd ut snørra med denne merkelige tingesten. Bruker jeg den feil? Jeg klemmer sammen ballongen, stikker tuppen såvidt innenfor nesa og slipper ballongen slik at det sier "slurp". Men ingen snørr kommer. Hjelp?
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Er det sånn "spiss" nesesuger, eller sånn avrundet slik at du kan "tette" igjen neseboret med den?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Du gjør det riktig. Har du prøvd å ta den under vann etterpå og suge det inn og så ta det ut igjen for å se om det kom noe snørr inni? Mange ganger jeg tror det ikke er kommet noe, men så har det det forde Ellers pleier snørra å komme ut av seg selv her ved bruk av saltvann når han nyser etterpå.
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Kanskje tuppen må lenger inn i nesa for at det skal komme ut noe..?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Vi har en med en slange som vi suger i på ene enden, også havner det i en "beholder" på andre enden. Den er superkjekk. Bruker den mye.
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Er det på apoteket man kjøper denne?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøpte den på en babyutstyrsbutikk i Sverige. Men de har den helt sikkert i Norge og. Vet ikke om Apoteket har den.
Sigbeth Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 den må helt inn i nesa, slik at hele neseborret blir "omsluttet" og det oppstår et slags vakuum. du må gjerne gjøre dette 4-5 ganger for alt kommer ikke ut på første forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå