Gå til innhold

Hvor mange pp hadde dere før spiren satt??


hønetuppa ønsker barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det vil du ikke vite! MANGE! Men det viste seg at jeg hadde tette eggledere da:o( Det er ikke unormalt at det tar et års tid, så det ordner seg sikkert for deg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du hønetuppa.. er ingen garanti for hvor lenge det tar for dere... men

i og med at du har prøvd en stund nå så er det sikert ikke lenge igjen.. :) Krysser fingrene for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ganske nøyaktig tolv!!!! Men den satt til slutt!!!=)

Jeg var å sjekka livmora og egglederene tidlig når vi starta prøvinga, og til jul ønska jeg at kjæresten skulle få sjekka sine svømmere...istede ble det blått kryss på testen!!!=)

Dere må nok bare være tålmodig!!!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sjekka du egglederne da? Bruke du noen legemidler for å få det til, eller satt den av seg selv, Linda med frøimagen? :-)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig hatt 5 men vi prøvde ikke den pp spiren satt.. :) hehe

veninna mi og ble grvid den mnd hun hadde lagt det på hylla hihi...

Så midt råd til deg er å ikke stresse!! .. :) selv om det ikke akkuratt er lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vurdert pergotime.. har ikke så mange folikler (tror jeg) 3 på de ene og 2 på den andre.. så kanskje pergotime kan hjelpe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj.. det må ha vært vanskelig å vente så lenge. Unner deg virkelig det barnet!!

 

Lykke til med svangerskapet alle sammen!! Håper det snart er min tur også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på p-piller i oktober - lille kryp satt der i november! Litt fortere enn forventet (hadde vært litt koselig å prøve litt til) men gud bedre så ønsket lille kryp er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde i 4 pp, og satset hardt på siste pp, med slimløsende hostesaft, eggeløsnings tester og sex hver eneste dag i EL uka. Og da satt jammen spira gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde 13 mnd fra jeg sluttet med p-piller til spira satt:) Det er vist normalt når man har brukt p-piller i noen år som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 PP:)

Brukte ingenting spes (hostesaft ol), tenkte egentlig ikke over det fra IKM til neste IKM:)) Så det hjalp å slappe av gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vekt-75! Ca 3 år og lyktes på 2 ivf. tror jeg har sett deg på assistert befruktnig-sidene. Men til henne som lurer på hvor mange pp skal det jo sies at de aller fleste slipper ivf eller lignende. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 pp, føltes som en evighet den gang...

ble gravid den måneden jeg var sikker på at vi hadde bommet totalt på EL, rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...