Gå til innhold

"Trenger" jeg både lammeskinnpose og vanlig lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun lammeskinnspose. Den kan deles så det blir kun et lammeskinn også. Kommer ikke til å bruke det i senga. Sikkert fint og varmeregulerende men jeg kan jo evt. bruke ene delen av posten hvis jeg føler for det.... Ser jo fint ut det til høyre på siden her fra babyshop da! :-)

Hehe, ja det var det jeg så på også...Ikke var det dyrt heller og i tillegg til det har tanta mi så lyst til å kjøpe ett til meg, tror jeg kanskje kjøper ett?

Jeg har også sånn pose som kan deles i to, så i utgangspunktet så trenger jeg det jo ikke...

Jeg hadde valgt å kjøpt lammeskinn i tillegg. Det er jo helt supert å ha i vugge, seng og på gulvet når de ligger der. Vi brkte vårt mye.

Hadde heller valgt vanlig pose og brukt lammeskinnet i den posen, eller evt begge deler:) Hadde ikke klart meg uten lammeskinnet.

Kjekt med begge deler da, forskjellige bruksområder.

Hadde skinnpose til de to største, f.,2000+2003 men desverre er den oppbrukt. Men brukte også skinn en del til gutten som kom i 2003, på gulvet, i vogna når jeg bare brukte dyne ol. Perfekt til å ta private babybilder på da. hehe!

Skinnet kommer nok til å bli brukt en del inne til denne også, bare han vil komme ut.....

Annonse

jeg har kjøpt lammeskinnet til høyre:)

og har puttet det oppi cordfløyelposen jeg har arvet etter min lillebror på 18 :)

min søster sverger til sitt lammeskinn, lille snuppa på 21 mnd bruker det enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...