Gå til innhold

dra til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min på tre mnd er fryktelig forkjølet, hoster mye, tett i nesen og brystet. I hele natt har vi sittet i sengen slik at hun ikke skulle bli helt tett. Er det lurt å dra en tur til legen, siden hun bare er tre mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! dra til legen!

Jeg og gubben vurderet mye frem og tilbake da lillegutt var syk sist og vi ble sendt rett på sykehuset pga han var tett i brystet og ikke noe utslag på crp, dvs han hadde virus og de måtte avkrefte RS. Ikke for å skremme deg, men noen ganger er det bedre å føle man tar opp tida til legen og dra en gang for mye ;)

Skrevet

Når jeg lurer på om ungene mine skal til legen ringer jeg legekontoret og spør. Forteller om symtomene. På den måten er det ikke jeg som har ansvaret for å bestemme om hun skal inn eller ikke. Det ender nesten alltid med at vi skal rett inn.... i dag også!! Nå er jeg drittlei sykdom!!

Skrevet

jeg har fått time allerede. de hadde egentlig ikke tid, men skulle ta oss inn likevel-heldigvis. greit når hun er så liten synes jeg. hva er egentlig symptom på rs virus?

Skrevet

Ja samma her... Andre runden på under 2uker... Men vi får jo bakterier og virus fra bhg til storesøster pluss skiftende temperatur ute.

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men det går på pusten.

Min var heller ikke spesielt forkjølet sist, ikke noe snørr eller noe særlig feber.

Men de sa på a-hus at de ikke hadde bekreftet rs der foreløpig, hva de nå mente med det, om det var i år eller hva vet jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...