Gå til innhold

Kommer romjulsjentene til å diskutere lakserolje i januar?

Anbefalte innlegg

Har ikke lest så mange av de igangsettings innleggene her bare tenkt at babyen kommer når den kommer. Jeg har egentlig heller prøvd å unngå alt som kan sette det i gang siden jeg vil ha den ut i januar. Men nå etter å ha lest Lucia, Popkind, Nordkvinne, Tette og andre sine historier skjønner jeg at man blir ganske desperat og lei på overtid. Så selv om jeg nå har det ganske bra har jeg skjønt at viss jeg går lenger enn 2 januar kommer nok også jeg til å vurdere absolutt alle ignagsettings triks.

Fortsetter under...

Siden dere andre er så flinke til å muntre opp oss drittleie skal jeg prøve å muntre opp dere også hvis dere går på overtid. :-)

Det er mest psykisk slitsomt å gå sånn dag etter dag. Men jeg tror faktisk at hadde det ikke vært for at det er julaften så hadde jeg ikke tenkt SÅ mye på det. Føler at jeg "ødlegger" jula for familien hvis jeg ligger å føder til søndag.... Selv om alle sier at jeg ikke må tenke på det! :-)

Håper du (dere) slipper overtid og tankene det medfører!

Klem :-)

Jeg fikk jo beskjed av jordmor i går at jeg måtte forbrede veslejenta og fam. at jeg kanskje er i fødsel på julaften...Kjempemorsomt å ikke feire jul med vesla på 5 år...

Derfor håper jeg at dersom jeg blir satt igang så skjer det før (idag?) eller etter julaften og ikke på fredag!

Jeg tenkte også slik for 1 mnd siden. Har fortsatt 1 uke til termin, men nå som tanken på at jeg faktisk kan ligge på sykehuset på julaften har slått meg, begynner jeg å bli rimelig stressa. Hadde det ikke vært for at jeg har en gutt på 3 fra før så hadde det ikke gjort noe, men jeg vil at mamma og pappa skal være sammen med ham den dagen som vi har snakket om så lenge..

har termin til tirsdag... og er overbevist om at jeg kommer til å gå med magen min til januar jeg.... har ikke tenkt på at jeg kan tilbringe julaften på sykehuset egentlig, selv om mannen min spøker om det av og til... så jeg håper bare at jeg har rett, hehe... januarbebis ja... er jo ikke på overtid før 10.01.07 .

..

Annonse

Jeg kommer ikke til å gjøre noe for å prøve å fremskynde fødsel. Kunne ikke tenke meg å ta lakserolje, (men vil kanskje be om klyster på sykehuset når fødselen er i gang for å få tømt endetarmen).

Jeg sier ikke at jeg ikke kommer til å bli kjempe lei og desperat, og syte og klage, jeg syter litt allerede, men i og med at UL-termin er nesten en uke før menstermin, kommer jeg uansett til å bli satt igang senest 8 dager etter den datoen jeg er instilt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...