Gå til innhold

Den glade førjulstid..... :-(

Anbefalte innlegg

Her kommer litt klaging...

Har selvsagt mye å være takknemlig for, har flere venninner som sliter med å bli gravid, så 11 dager på overtid er jo ikke det verste...

Men er så sinnsykt lei nå... Førjulstida skal være ei tid hvor man koser seg, men første del av desember gikk jeg og var kj.spent, og så frem mot termin. Men nå er det som det går på nervene løs...

5 uker siden permisjonen startet, og nå i desember er jo alle sinnsykt opptatt, og på den andre sida vil man ikke ha for mye på skjema i tilfelle det skjer noe, og da har man også lyst å være litt opplagt å klar for føde-innsats...

Laaange, kjipe dager, håper håper håper hver dag at det skal skje noe, men neida.....

Overtidskontroll på Ullevål på fredag, men blir neppe satt igang da pga bare 13dager over da. Så var det den forbanna jula da..... Kan jo da risikere å bli satt igang først 27.des, 18daga på overtid...

Alle juleplanene utgår, hadde trodd jeg hadde vært hjemme nå allerede 1uke m baby nå...Med en smertefull fødsel overstått....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7516178-den-glade-f%C3%B8rjulstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ ENIG!!! Hadde aldri trodd at jeg skule sitte her HØYGRAVID 20 des......

I går var jeg så høyt oppe og i dag er det rett i kjelleren igjen. Har mista helt trua på at jeg blir satt igang til fredag på overtidskontrollen.

Bare lyst til å legge meg ned å grine!!!

Forstår dere damer kjempegodt. Gå over tiden på virrkelig påvirke dere psykisk og fysisk. Kjenner jeg er DRITTLEI og har 4 dager til termin.

Men hold ut damer, der er ikke lenge til for dere nå!!!!!!!!!!!!

Krysser alt jeg har for dere.

Godt å høre at andre har det likt som meg...

I dag kjenner jeg at jeg bare er sur. Gidder ikke ta kontakt med noen. Gidder ikke gå i butikker. Har mest lyst til bare å sitte å sture for meg selv... For en uke siden hadde jeg masse kynnere, men de er borte nå... Åhhhhhhh****** Blir så sur å lei. Skal på overtidskontroll jeg og på fredag. Har ingen tru på at jeg blir satt i gang...

Føler virkelig med dere som er på overtid nå, og sikkert var forberedt på at babyen skulle komme til jul.

Jeg har termin i romjula, men var likevel innstillt på at jeg kom til å få før jul. Vår 1 kom 1 uke før tiden.

Hadde eksamen onsdag og etter å ha fått slappet av hjemme i 2 dager var jeg plutselig superklar for å føde. Hele helgen gikk jeg med regelmessige kynnere, menssmerter og en følelse av at ting kom til å skje. Men nå har jeg ikke kjent noe siden søndag. Kun litt stikkinger nederst i magen der som hodet til babyen er.

Er kjempeskuffa og livredd for å måtte ligge på sykehuset julaften. Har en sønn på 3 år som jeg virkelig har planlagt å storkose meg sammen med. Han er kjempepappa dalt, men julaften skal liksom være vår dag...

Og tanken på at jeg fortsatt kan gå 3 uker til :( :(

Til og med jordmor ymtet frempå at jeg kom til å føde før. så forventningene har vært skrudd opp for å si det sånn. Nå er jeg bare skuffa og oppgitt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...