MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Skriver til deg inne på hemmelige venn forumet, men får ikke svar. Og vil gjerne ha svar raskt, slik at jeg kan sende deg raskt da.. Kanskje du får den til julaften tilogmed?? Lyst å skrive noe om deg selv? Klem fra den
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Skriver her jeg, for da slipper jeg å skifte nick=) Sender pakke senere i dag jeg da... skal ut på gave-shopping senere... wohoooo....
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Har sendt svar til deg på skravle og hemmeleg venn no Ingen hast om det ikkje kjem til julaftan då - artig med gåve i romjula også *hihi*
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Nei, men hadde vært litt artigere å få den under juletreet da... Lov meg at kommer den frem tidsnok så skal du legge den der.. Var det du som hadde secret santa i familien? synes jeg husker det fra en tidligere tråd... har jo sett deg her før!!
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Eg skal sjølvsagt legge den under treet dersom den kjem - det er jo ikkje så mange pakkar i familien i år pga secret santa (heilt rett!!) så det blir moro med ein pakke til *hihi* No er eg spent!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Da er pakke kjøpt, pakket inn, og påskrevet adresse... Postes i morgen tidlig.... Gleder meg til å høre hva du synes:) En til deg, og en til babyen selvsagt:)
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 oooh, tusen takk på førehand!! Dette blir spanande! Skal ut og kjøpe gåve til min hemmelege ven i morgon, og skal prøve å få den sendt same dag *tjihi*
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Jeg drømte at jeg hadde glemt anonym-knappen inatt jeg :-)))) Nå skal jeg ihvertfall sende pakken:-)))
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Huff, eg avslørte meg sjølv sist då kozemamma spurte kven som var den hemmelege venen hennar - og eg signerte med fullt nick *luringen* Men du har vore flink å vere anonym du, så eg anar ikkje kven du er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå