liten_passasjer Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var på UL nå i dag. Hjertet slår på den lille spira. Men, jeg trodde jeg var 7+2 (ut fra siste mens). Gyn målte den lille til å være drøye 6 mm og mener jeg er 6+4. Jeg tok eggløsningstest, og vet når vi hadde samleie. Burde være litt lengre enn 6 +4. Noen flere som har blir "satt tilbake" noen dager på tidlig UL? Er selvfølgelig redd for at det ikke vokser som det skal. Kjenner jeg blir stressa, jeg som egentlig tror at ting alltid ordner seg. Hm - trodde jeg skulle klare å slappe av med dette. Gleder meg til å si det hjemme, mamma har alltid gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 hei;) det er ganske normalt å bli satt tilbake tror jeg.. -jeg var på ul i går, jeg ble satt en dag tilbake var jo ikke mange dagene du blei satt tilbake heller, så det går nok sikkert bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MathildeC Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei hei! Jeg var på UL for en uke siden og mente jeg var 9+3 men ble satt tilbake til 8+6 eller noe liknende. Selv om jeg vet når jeg hadde EL og samleie. Gynekolog sa det var helt normalt og så fint ut, så jeg håper da det er tilfelle.....Så jeg er i samme situasjon som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten_passasjer Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Så bra jenter! Det var fint å høre. Jeg SKAL slutte å bekymre meg. Så jo hjertet på vidunderet. Må være fonrøyd med det!! Klemmer til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. desember 2006 #5 Del Skrevet 20. desember 2006 dere som har vært på tidlig UL....var det vanlig UL eller innvendig?? Jeg skal på UL om en time. er 6+1 i dag... gleder og gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. desember 2006 #6 Del Skrevet 20. desember 2006 det er innvendig ul, er for tidlig å se noe med utvendig... det går nok helt sikkert bra;) Hva er grunnen til at du skal på ul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. desember 2006 #7 Del Skrevet 20. desember 2006 har mistet 2 ganger siden juli... derfor ville gynikologen følge meg mere opp denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. desember 2006 #8 Del Skrevet 20. desember 2006 okay.. Får håpe det går bra denne gangen;) Det gjør det nok helt sikkert;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå