Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Synes min sover så mye. Sover hele dagen, med unntagelse av hver 3 time da hun får mat. Hun sovner ved puppen igjen etter ammeslutt (amming varer ca 30 min). Uten om måltidene er hun våken tilsammen kanskje 2 timer i døgnet? Er ikke dette lite? Hun har hatt litt gulsott og vet de blir litt ekstra slappe da, men likevel...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Har en gutt på snart 4 uker, og han sover mye han også. Han er sikkert ikke våken mer enn 4-5 timer i løpet av døgnet.. Er ikke det normalt i begynnelsen da?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Det er kanskje det. Synes det bare virker så VELDIG mye søvn. Jeg husker ikke hvordan det var med førstemann. Blir bare litt engstelig for om noe er galt. Jeg nevnte det for de på sykehuset, men de sa at det ikke fantes fasit på dette. Noen er sovedukker og andre mer våkne, sa de. Jeg får vel bare slå meg til ro med dette :-) HI
Jerry 82 Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Min hadde også litt gulsott, han sov 4 timer, fikk pupp, ny bleie, og sovnet ved puppen igjen Han var veldig rolig i begynnelsen, første 3 ukene, så ble han gradvis mer og mer våken mellom dubbene. Tror det er helt normalt! Bare greit å følge med på vekten, at de legger på seg som de skal, noen er så slappe at de ikke tar til seg nok mat før de sovner!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Takk. Vi har avtale med helsestasjonen om å følge med på vekt oppgang :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå