hønetuppa ønsker barn Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Heisann Altså at kroppen prøver å få i gang el.. at hormonet stiger.. men at el ikke skjer for det? Det samme at kroppen danner el slim.. men at el ikke har funnet sted for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, det kan skje. Det er bare ved å ta en blodprøve ca. 1 uke etter EL at du kan få vite med sikkerthet om du har hatt El eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønetuppa ønsker barn Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Takk!! det skal jeg jammen gjøre. Men jeg må vel ha legetime først da eller.. eller kan jeg bare møte opp på legekontoret å spørre om de kan sjekke det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei, du må ha legetime - og det er viktig at du vet akkurat når du har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå