Gå til innhold

Var på ultralyd nå og trenger hjelp av dere


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Er nå 5+3 med termin 18 august.

 

Det eneste jeg så var et sort lite hull som jeg skjønte var fosterposen.

Er det unormalt og ikke se noe?

 

Håper noen kan svare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sa at jeg helt sikkert var gravid men at de ennå ikke kunne se noen tegn til liv.

 

Første gang jeg var inne så vi bare en fortykket slimhinne da var jeg bare 4 dager over IKM. Nå i dag 10 dager etter var det en sort prikk på størrelse med en ert.

Dette er min første gang så man vet jo ikke helt hvca som er normalt å se og har en noe spesiell gynekolog, Dame av få ord:)

 

Hva er erfaringene rundt dette?

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig å se embryoet så tidlig!

Så du kan senke skuldrene:o)

Jeg var på UL på mandag, var da 7+0- Da kunne vi se den lille, og hjerteslag! Men hun forberedte meg før UL at det ikke var sikkert vi så noe, for dette er litt fra person til person!

Om hun sier du er gravid, så er du det! :o)

Klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er, man hører så mye her inne om SA og MA at man blir litt redd kan man si.

Hvor langt er dere på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke for da jeg var på Ul var fosteret mye mindre enn antatt.. så

da skulle jeg vert 6 +1.. det var sist torsdag.. håper vi får se mer liv nå på fredag.. :) Ps. da sa hun at hun bare så en liten svart prikk.. :)

hehe.. tror det er ganske mye som er normalt å se og oppleve mye forskjelling.. sjangsen er ganske stor for at det skal gå bra.. syns du skal se litt mellom fingrene på alt det som skrives om MA og SA

det er faktisk bare ca 3% som opplever dette.. blir bare veldig konsentrert her inne.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å ha dere her inne.

Nå ble jeg beroligget, Skal til ny undersøkelse 5 januar..

Så håper jeg da ihvertfall ser en bønne med hjerteslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på siden www.min-mave.dk - en veldig god, dansk side. Der har de en kjempefin uke-for-uke versjon, der det også er UL-bilder for den enkelte uken. Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre, dette er helt normalt. Jeg fikk samme beskjed da jeg var mellom fire og fem uker, da jeg kom tilbake to uker senere så de den fint, da blinket den (hjertet). Så bare slå deg til ro med det, det er jo noe der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig dere tar UL,da. Jeg tok ikke før den ordinære i uke 17 forrige gang og hadde tenkt å vente til den denne gangen også. Føler folk er veldig stressa på at det an gå galt her inne. Det går jo stort sett veldig bra med nesten alle svangerskap.

 

kos dere heller i en flott tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte ha tidlig ultralyd pga stor sjanse for graviditet utenfor livmoren:)

Men i dag så jeg jo at den er der den skal være.

 

takk snille dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei innlegger.

Jeg fikk Ul når jeg var 5,5 uker på vei. så da bare foster og plommesekk og en liten ert..

var ikke noe tegn til liv da, men nøyaktig en uke senere fikk jeg se at hjertet banket og lille trille hadde vokst kjempemye :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...